Sorteren

Reviews over Mercatale Valdarno

Zo relaxed!

Sabine & Dennis
    27-9-2009

Wij hebben een weekje in september 2009 bij Guido op Il Sole Verde verbleven. Het is echt een verademing om hier te zijn: het is zo relaxed! Uitzicht op eigen wijngaard, mooi zwembad, keurige en beetje nostalgische accommodatie. Ontvangst van Guido (eigenaar) en en vrouw was erg hartelijk en gastvrij. We kregen meteen een fles wijn van eigen productie als welkomstgeschenk. Guido kan je overal mee helpen: treintijden voor een bezoek aan Florence, tips over bezienswaardigheden en restaurants in de omgeving. Het was echt geweldig hier. We gaan zeker nog eens terug!

Mercatale Valdarno scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews