Appartement Pian dei Mucini Resort

5.6Voldoende

Italië, Toscane, Massa Marittima

5.6Voldoende

• 4.8Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Pian dei Mucini Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

Tonen op kaart

74 reviews over Appartement Pian dei Mucini Resort

• 2019
    6Kortekaas06-07-2019

Nooit meet Pian Dei Muncini.

Appartement was prima, ruim met groot terras. Veel minder was de harde muziek die door de vallei rond galmt. Zeer eindelijk. Er zijn geen keukenlinnen aanwezig wat wel in de voucher vermeld staat. Keuken inventaris is zeer schaars en incompleet. Manager van het complex is gewoon onbeschoft. Personeel achter de balie is onbekwaam. klachten worden van tafel geslagen. die bestaan niet volgens hen. Bij uitchecken moet je nog elektriciteit 'a € 17,50 p.p.p.w. betalen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    4Emile26-08-2018

Nooit meer, ver beneden peil

Anders dan op mooie gekunstelde plaatjes wordt voorgespiegeld is het park in dramatische staat. Het lijkt alsof er een paar jaar geen onderhoud aan het park heeft plaatsgevonden. Om te beginnen de aankomst op het park. Je hebt bijna een tractor nodig om schadevrij bij je huisje te komen, zo slecht zijn de paden waar je over moet rijden, enorme gaten, kuilen met losse keien. Dan het huisje. Aan tekortkomingen ook hier geen gebrek. Koelkast waarvan de deur niet sluit, pannen zonder deksels, geen magnetron, een half gevulde bestekla, bedden geplaatst in een onzinnig metalen piepend en krakend omhulsel, bij ons zeven wespennesten, tuin rondom het huis nauwelijks onderhouden, wandelpaden rondom huis bestrooid met zoveel grind dat er met buggy geen doorkomen aan was. Ontzettend steile op/afgang naar de zwembaden, wespennesten aan rand van de zwembaden. Ontbijtbuffet zeer matig. Minimale speelvoorzieningen voor de kinderen. Enzenz.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4Natacha15-08-2018

Nooit meer

Wij vonden het teleurstellend. Personeel is alles behalve vriendelijk. Wij hadden half pension en gingen dus smiddags iets eten in de pizza bar moet je er als hotel gast betalen voor bestek. Er is geen winkeltje dus moet je al ver gaan wil je iets vinden. Wij hadden hotel geboekt en kregen een appartement op zich leuk en ruim maar kuisen werd er niet gedaan ook handdoeken werden niet dagelijks ververst. Het restaurant heeft niet voldoende plaats voor het hele hotel en dat merk je pas wanneer het eens regent dan kan je niet buiten zitten en zit je binnen op een geplakt wat niet aangenaam is. Ook waren onze vrienden in de buurt en kwamen ze eens langs moesten die 15€ per persoon betalen voor het zwembad dat was schandalig. Animatie is in 1 talig italiaans thema avonden zoals vernoemd niet gezien. Een mooi domein is het wel dat is het enige positieve.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Boer26-07-2018

Heerlijk, maar door de muziek Nooit meer!

Wél goed: huisje, zwembad uitgebreid, vriendelijk personeel over het algemeen, die je graag bij iedere activiteit (en dat zijn er best een heel aantal), vragen mee te doen. Niet goed: MUZIEK DE HELE DAG TOT 23:00u in de avond!! In het zwembad nagenoeg de hele tijd muziek aan, en in de avond harde disco muziek tot 23:00u. Onvoorstelbaar op een plek met gezinnen met (kleine) kinderen. Vinden wij althans. Als dat er niet zou zijn, top locatie voor een vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Siena23-07-2017

Prima verblijf, maar....

Mooie accommodatie, maar wel afhankelijk van welk appartement je krijgt. Mooie ligging, genoeg te doen en zien in de omgeving. 2 mooie zwembaden die helaas ook door de Benidorm-mensen zijn ontdekt, want de handoekjes worden bijtijds alvast klaargelegd, erg jammer! Gelukkig overheerst het positieve vakantiegevoel. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Marga Baggelaar18-06-2017

Prachtig, rustig resort met heel.mooi uitzicht

Dit resort is prachtig gelegen met ruime appartementen, mooi zwembad (wel koud water, maar genoeg bedjes en parasols) en dichtbij massa marittima (10 minuten met de auto)een leuk stadje met heerlijke restaurants(vooral 3 arches ).

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 7Monique16-08-2016

perfecte plek voor heerlijke vakantie met pubers

Resort is prachtig gelegen op een heuvel. Mooi uitzicht , veel ruimte, heerlijke ruime huisjes, veel sport en spel mogelijkheden. Tevens een super sport en animatie programma waardoor er voor alle leeftijden activiteiten zijn waar ze aan mee kunnen doen. Avond ook gelegenheid voor pubers om elkaar bij de animatie te treffen of bij de bar/pizzeria. de zwembaden zijn ruim en je er is geen "handdoekje leggen geoorloofd". Verder is de omgeving prachtig, Massa Marritima zeer leuk en de stranden van Follonica zijn niet heel mooi maar wel dichtbij en goed te bereiken. ander voordeel is dat het niet zo druk is in beide stadjes. ook niet in july/aug aanraden is tevens de mountainbike tochten die vanuit het resort gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Erica van Middelkoop10-08-2016

Dubbel gevoel, resort met veel potentie

Het resort is een plaatje om te zien, mooie ligging, prachtige zwembaden, vakantiewoningen in stijl.

Het huisje is ruim, basic en prima want je bent toch vooral buiten. We begrepen dat de bovenwoningen wel kleiner zijn. Bedden zijn inderdaad hard, maar wel te doen. Bij verblijf van 2 weken is er 1 keer schoon linnengoed, maar er wordt niet schoongemaakt tussendoor.

Wij hadden halfpension en daar flink spijt van. Het lijkt dat men een buffet van niveau wil neerzetten, maar dit lukt niet. Wat warm moet zijn is koud, wat koud moet zijn te warm. Er wordt niets afgedekt en de gerechten zijn niet smaakvol ( uitzondering dessertbuffet) Voor kinderen is er weinig, je hoort ouders dan ook steeds mopperen op de kinderen ( je moet toch wat eten, probeer het maar..) We hebben gevraagd naar eenvoudige gerechten zoals spaghetti, pizza of andere pasta maar dit was niet mogelijk. Onze kinderen mochten daarom vrijwel dagelijks een pizza kopen in het pizza restaurant en we aten een aantal keren elders. Dit brengt wel extra kosten met zich mee. Klacht ingediend bij touroperator maar daar werd het angstvallig stil, niets meer gehoord en geen oplossing. Jammer

Ontbijtbuffet is overigens prima, kun je rustig boeken!

Er zijn mooie terrassen met vergezichten maar er wordt niets mee gedaan. Geen stoelen om op te zitten, geen horeca mogelijkheden . Echt een gemiste kans. Alle horeca is bij het pizza restaurant, personeel is wisselend in klantvriendelijkheid en kundigheid. Vanaf dit ene horecaterras is geen uitzicht, daar groeit dan weer een heg waar je niet overheen kunt kijken. Bij de zwembaden is geen mogelijkheid iets te kopen, daarvoor moet je dan naar boven lopen, weer het pizzarestaurant. Overigens zijn de pizza’s prima, wel geduld maar dat hoort in Italië.

Er is geen winkel meer op het resort, misschien iets om rekening mee te houden.

Veel sport mogelijkheden waar ook goed gebruik van wordt gemaakt; voetbalveld, tennis, beachvolleybal, basketbal. De wellness hebben we niet gedaan. Fitnessruimte stelt niet veel voor.

Dan het geweldige animatieteam! Zij maken je vakantie dan toch tot een succes. Ongelooflijke enthousiasme, gezelligheid en energie. Wel is alles in het Italiaans. Voor onze jongens ( 15 en 17) was dat jammer. Jongeren willen jongeren ontmoeten en dat gaat makkelijker wanneer er meer Engels wordt gesproken. Overigens zoeken ze elkaar toch wel op. Voor deze leeftijd is het spijtig dat er in de avonden weinig werd georganiseerd. Er is voldoende mogelijkheid een locatie voor hen in te richten, veel hebben ze niet nodig, maar dat is er niet. Voordeel is wel dat het rustig is in de avonden, geen sprake van enig overlast. Ook voor families miste wij gezellige avonden, organiseer eens een thema-avond op 1 van de mooie terrassen, goed voor de horeca, goed voor de gezelligheid!

Al met al hebben we toch echt een fijne vakantie gehad. Het is in ieder geval een resort met veel potentie. We zullen de ontwikkelingen volgen en afhankelijk daarvan gaan we misschien toch nog wel eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Marlies24-08-2015

Super locatie

Het park is echt geweldig, huisjes op de begane grond prima, wel wat gedateerd, en wat een fantastisch animatieteam!! Pizzeria prima, goede prijs kwaliteit verhouding. Zwembad werkelijk schitterend en wat een lief en aardig personeel. Spreken allen zeer goed engels.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7Erwin Kreijne28-08-2014

Prachtig vakantiepark in mooie omgeving

We hebben een leuke vakantie gehad in Pian dei Mucini. Het is een mooi park en de ligging is fantastisch. Ons huisje was eenvoudig, ruim en schoon, de badkamer wat gedateerd. Ons huisje op de begane grond had een mooi groot terras overlopend in een mooi tuintje met olijfbomen. Het park is prachtig aangelegd en heeft 3 mooie zwembaden. De pizzeria is een aanrader. Voor kinderen wordt ontzettend veel georganiseerd door het uitgebreide animatie team. Het park ligt vlakbij Massa Marittima, een mooi en authentiek italiaans plaatsje. Ook de 20 km naar het strand is goed te rijden. Nadelen? Italianen spreken over het algemeen nog steeds geen Engels, het duurt allemaal wat langer en de matrassen waren wel erg hard...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

4 tips over Appartement Pian dei Mucini Resort

• Mens Isabelle, 21-07-2014

Wij hebben geboekt voor 4 personen en hadden 2 aparte slaapkamers. Uitstappen gemaakt; Firenze, Siena, San Gimingnano, Punta Ala(strand)

• luc, 21-07-2014

Niet alle appartementen zijn goed gelegen zoals in elke residentie. Wel goed zijn deze aan de buitenkant van het resort.

• Veerle, 29-07-2014

Mocht u er toch voor kiezen om Pian dei Mucini te bezoeken, zorg dan dat u vloeiend italiaans spreekt en beschikt over een all-inclusive polsbandje.

1 vraag over Appartement Pian dei Mucini Resort

• Michel, 18-06-2018

Badmuts verplicht

Is in dit zwembad het gebruik van een badmuts verplicht?

Boer, 26-07-2018

Nee geen badmuts of ‘ballenknijper’ zwembroek verplicht.

Appartement Pian dei Mucini Resort info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand> 10 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch