Appartement Agriturismo La Colombaia

ItaliëToscaneMassa Marittima

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Agriturismo La Colombaia voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 12 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.3MatigScore uit 12 reviews
  • 6.6Inrichting
  • 7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

12 Reviews over Agriturismo La Colombaia

• 8Marielle06-09-2016

Lekker ontspannen

Prachtige ligging, waardoor je een mooi uitzicht hebt liggend bij het zwembad en zittend op het terras voor het diner met een prachtige zonsondergang. Kleinschalig, dus weinig drukte. 's Morgens aanschuiven voor het ontbijt en 's avonds voor het diner. Dit alles maakte het tot een ontspannen vakantie. Het huisje rook erg onfris. Het management deed er alles aan om het te verhelpen, maar vergeefs. Hopelijk is het volgend jaar opgelost, want ik kom zeker terug!

• 3richard caro24-06-2014

leuk maar mismanaged

Prachtige plek met een fantastisch uitzicht. Very nice! Echter, slecht ontbijt, service met deskundige medewerkers, veel kou, gebrek aan vriendelijkheid. Helaas, de plaats is mooi, maar het wordt gerund door onervaren mensen en onvoldoende

• 10Fam Droog07-08-2013

Fantastische plek

Volkomen onterecht dat La Colombaia een slecht cijfer heeft. Wij hebben er genoten! Een vriendelijk welkom met een glas wijn door de eigenaar.Genoten van de kookkunsten van Roberta. S'morgens en ontbijt met zelf gebakken taarten in een prachtige sfeervolle eetzaal. S'avonds een 4 gangen diner geserveerd op het buiten terras met uitzicht op de toscaanse heuvelsEen prima zwembad. Wij sliepen in het hoofdgebouw in 2 grote kamers. Sfeervol toscaans ingericht. Er was zelfs een keukentje maar geen serviesgoed.Het is niet de bedoeling dat er gekookt wordt maar we hebben wel gasten gezien die zelf een ontbijt hadden op hun terras. Min puntje was dat er geen airco is. Mooi witte zandstranden, Siena en Elba zijn op goede rijafstand te bereiken. Kortom een plaats om nog een keer terug te komen,

• 7anitavdheijkant02-12-2011

prachtig

Het is een prachtige locatie, helaas wordt het niet goed onderhouden, waardoor het dak bij onze buren lekte tijdens een regenbui en de ligstoelen aan het zwembad kapot zijn. Het zwembad ziet er mooi uit maar is steenkoud en ja we hebben er ook wat verdwaalde kikkers gezien, maar is dat erg? Heerlijk gegeten, de kok en serveerster waren de enigen die we 's morgens en 'sa vonds zagen maar die waren niet verantwoordelijk voor de locatie. Wie dat wel was weten we niet, niemand gezien verder, er hing een telefoonummer bij de receptie.

• 1teleurgestelde vakantie vierder16-08-2011

absoluut een AFRADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nooiiiiiiit meer eigenaar is failiet en heeft vanaf mei zijn personeel al niet meer betaald! maar de verjaardag van zijn zoon werd wel op het complex gehouden met alles erop en eraan. wij moesten maar even wachten op ons"'4 gangen menu'. eten zou 4 gangen zijn maar was nog niet een gang zelf maar beleg gaan kopen en ook een dag de bbq gebruikt om enigzins normaal te kunnen eten. we zouden eerst naar vetoria worden omgeboekt maar hebben daar naar een nacht onze conclusies getrokken . is van de zelfde eigenaa .geen warm water geen handdoek. vakantie gevoel was naar 2 dagen al heel ver te zoeken

• 2Anna11-08-2011

Zeer slecht

alleen de ligging is mooi verder is dit absoluut een afrader, appartement met schimmel, slecht eten, belachelijk ontbijt, vies zwembad en gewoon geen personeel. eerder afgereisd.

• 1Arjan10-08-2011

Het zou er erg leuk uit kunnen zien...

Bij aankomst zag alles er in eerste instantie wel arrdig uit. Lokatie erg leuk! Prachtig gebouw met een ruime tuin. We hebben ons gemeld bij "Mario" maar deze spreekt alleen Italiaans, hij ging niet over de kamerindling. Uiteindelijk door hem toch naar de kamer gebracht. Kamer op zich redelijk, alleen een lekkende kraan, kapotte douchecabine, geen handdoeken en geen warm water. Het zwembad was troebel, door heel veel chloor en andere troep. De gasten van de week ervoor hadden hetzelf maar schoongemaakt, het was echt groen. Heb de foto's gezien! Het (4gangen) diner, tja het waren 2 gangen, nou ja 2 hapjes. Een mandje droog brood en een plakje cake na. Tussen de gangen lang moeten wachten (pers. zat buiten roken/drinken). 2 gezinnen bleken bij aankomst overboekt en zijn overgeplaatst samen met een gezin dat ook niet tevreden was. Wij zijn na anderhalve dag ook overgeplaatst naar Hotel Vittoria/Borgo Pian Mucini, van dezelfde eigenaar, dus 1X raden.. daar was het verre van pluis.

• 6Fam mulder25-07-2011

het onbijt en avondeten waren bar en boos.

prachtige ligging, mooi park. appartement was veel te klein voor een gezin met grote kinderen. Divan bed was oud en doorgezakt. het eten was bar en boos, het onbijt ook zeer matig. De kok en de dame , snappen er helemaal niets van. een afrader, na 1 dag weer vertrokken.

• 8Massimo & Finy03-07-2011

De hygiëne laat te wensen over

Eerste indruk is prachtig,aangekomen bij het zwembad bleek het water groen te zijn en zat er zelfs een kikker in. Het eten was goed,we vroegen ons alleen af waarom de deur naar de keuken angstvallig werd dichtgetrokken als ze het eten kwamen serveren.nader onderzoek wees dan ook al snel uit waarom,er stond nog de afwas en pannen van de vorige dag hoog opgestapeld en alles was smerig.Dag in en uit.De koffiekringen van het ontbijt waren s'avonds en de volgende morgen nog op de tafel aanwezig. De hygiëne laat te wensen over.

• 1Klaas08-05-2011

Slecht bevallen

Anders dan alle andere beoordelingen; we kwamen aan in het hoofdgebouw, eerste indruk was zeer goed, kijkje genomen bij het zwembad en toen kwamen de eerste twijfels omdat het water groen was en het zijl er half in lag. Toen kwam het diner, eerste 2 gangen waren goed, het hoofdgerecht waren koude aardappelplakken met enorm veel olie, het dessert was een puddinkje dat we later in de lidl tegenkwamen, het diner viel dus tegen. Toen het huisje bekeken; een sterke citroen-schoonmaakmiddel-lucht was het eerste wat je rook, tv stoorde alleen maar dus toen maar gaan slapen, bed was klam. Na een half slapeloze nacht wilde ik maar even gaan douchen maar de douche bleef koud. Toen zijn we naar het ontbijt gegaan, dit was het volgende; crackers, tarwekoekjes, stokbroodjes van het diner, abrikozenjam, perensap en een ei. Wat ons betreft hadden we toen genoeg gezien, we hebben ingepakt en gingen op weg naar Sienna waar we direct de reisorganisatie belden, zei hadden ons in de middag overgeplaatst.

Appartement Agriturismo La Colombaia info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar