Hotel Villa La Fonte

Hotel Villa La Fonte

We hebben een aantal aanbieders voor Villa La Fonte voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa La Fonte in het Nederlands

Een prettige ontdekking en aangenaam verblijf

edwin_vandermarliere
28-12-2012

Het bescheiden familiaal uitgebate hotel, op luttele afstand van het strand, ligt in een parkje met achteraan op het terrein enkele parkeerplaatsen. De kamers zijn ruim, goed onderhouden en beschikken over verwarming en airco. Er was vooral een erg aangename sfeer in het hele gebouw. De eetzaal en de zitruimte voor de gasten waren uitnodigend en de uitbaters vriendelijk, behulpzaam en nooit opdringerig. Wij hebben ons verblijf enkele dagen verlengd en gebruik gemaakt van het restaurant waar kwaliteit en versheid ons konden verleiden. Het ontbijt was gevarieerd en werd aangepast aan onze voorkeur. Na uitstappen konden wij iets later dineren in het hotel-restaurant. . We werden steevast verrast met extraatjes.

Het nabije strand lag er proper bij en in de omgeving is een ruime keuze aan eetgelegenheden in alle categorieën.

Bij ons vertrek kregen wij een gedetailleerde (en correcte)afrekening, een betere prijs/kwaliteit verhouding hebben we nergens meer gevonden. Absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa La Fonte in Marina di Pietrasanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa La Fonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa La Fonte scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.