Hotel Villa Edera

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Edera voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Villa Edera in het Nederlands

Prachtig hotel met uitstekende service

Jack Erens
4-7-2012

Het is een prachtig hotel in een oude villa. Het hotel is uitstekend onderhouden en heeft ruime kamers. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt op loopafstand van het brede zandstrand, waar je een parasol en stoelen kunt huren. Het ontbijt was uitstekend. Het diner hebben we (op aanraden van de hoteleigenaar) genoten in Hotel Verdemare. Dat was ook in het bezit van de familie maar was uitstekend. Een heerlijk viergangendiner voor (maar) 25 euro. Het hotel is absoluut een aanrader.

Sanne
17-7-2011

- Hele prettige mensen/erg servicegerecht

- geen nederlands gezien

- dichtbij strand en boulevard

- nette kamers, elke dag schoonmaak

- heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet

- prijs kwaliteit perfect

Een dikke aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Edera in Marina di Pietrasanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Edera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Edera scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.