Hotel Venezia

ItaliëToscaneMarina di Pietrasanta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Venezia voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 11 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Venezia

• 8Michiel31-07-2013

Absolute aanrader

Onwijs fijn hotel, mooie omgeving, lekker eten en Florance en Lucca et cetera makkelijk bereikbaar.

Vriendelijk personeel en lekker rustig slapen.

Aanrader !

• 7Joshua18-09-2011

leuk hotelletje

Het is een leuk hoteletje. wij zitten hier 12dagen. kamers zijn mooi ingedeeld. Wij hebben kmr 402 en is een kamer bovenin de hoek met uitzicht op het zwembad. Kamer met 2apparte bedden en evt. mogelijkheid voor een derde. badkamers verdienen een opkapbeurt. DAn mef name de douche cabine. Hotel receptioniste zijn heel aardig. Spreken vloeiend duits en engels. Geven je ook allerlei adviezen voor tripjes. Eten is ok. Niet meer en niet minder. Als je hier langer verblijft dan een week wordt heten smaakloos. De hoeveelheid is zeker niet om over naar huis te schrijven. Drankjes in het hotel zijn schreeuwend duur. Frisdrank kost €4 euro per blikje. Alcohol is er in vele maten en prijzen. De gastheer Marco heeft oog voor je, als je maar geld uitgeeft. Als er een bus met duitsers komt, gaan die bij hem voor.

Het is een goeie keuze voor dit hotel als u lekker wilt bijkomen en genieten van zon zee en strand. Een prachtig zwembad en een super mooi strand.

• 9jmschans05-08-2011

helemaal te gek

De rust en de juiste plaats, 500 meter van het strand en 300 meter van de gezellige hoofdstraat met veel restaurantjes en cafeetjes. Voor een relaxte vakantie en om tot rust te komen. Mensen bij de receptie spreken engels, duits en italiaans. Vanaf het hotel kun je veel plaatsen in Toscane snel bereiken, Florance, Pisa en La Spezia. Parasol met 2 ligstoelen en een ligbed kosten met de korting van hotel 20 euro per dag bij bango EDY. Drinken in bar van restaurant is duur. Goede prijzen barretje bij bango, wijn 25 cl 1,50 euro. heerlijk eten voor weinig. Volgend jaar weer

• 9j.verschoor11-08-2010

uitstekend hotel

mooi hotel, vriendelijke bediening, zeer goed eten, kamers niet groot maar zeer schoon; wij hebben geboekt via touroperator, perfect!

• 8J. Verschoor10-08-2010

mooie locatie, vriendelijk personeel

Hotel ligt op een mooie locatie, mooi zwembad erbij, zeer goed eten en fijne en vlotte en vriendelijke bediening. Wij hebben geboekt via reisorganisatie, alle lof!

• 8Karl Heinz21-08-2008

Freundliches Hotel in ruhiger Umgebung

Das Hotel liegt etwas entfernt vom Zentrum (ca. 10 Geh-Minuten) an einer ruhigen Nebenstraße inmitten eines alten Pinienbestandes. Der Strand ist ebenfalls ca. 10 Geh-Minuten entfernt. Die Zimmer sind geräumig, zweckmäßig möbliert und werden täglich gründlich gereinigt. Das gesamte Personal ist aufmerksam, freundlich und sehr hilfsbereit. Das Frühstück ist gut und ausreichend. Das Abendessen ist ebenfalls gut und ausreichend, wird bei einem längeren Aufenthalt langweilig, da zuwenig Abwechslung. Der größteTeil der Gäste (überwiegend Italiener) sind Stammgäste, die dem Hotel jahrelang treu sind. Das Hotel eignet sich für Paare jeglichen Alters und junge Familien. Da sich das Strandleben in zum Teil teuren Strandbädern abspielt, ist es ratsam, in die vom Hotel empfohlenen Bäder zu gehen.

• 7DIANA EN MARTIJN07-08-2008

chaggerijnige zoon

hotel venezia zag er prima uit en het ligt heel gunstig middenin het uitgaansgebied. de kamers zijn klein maar wel schoon en onderhouden. wil je airco dan moet je wel 10 euro per dag betalen wat erg duur is. het personeel verstaat geen engels op een enkeling na, en de zoon van de eigenaresse is zelfs ronduit onbeschoft en straalt een en al chaggerijnigheid uit.een lach hebben we niet kunnen ontdekken bij hem. daarin tegen zn moeder van 83 die geen engels spreekt is erg vriendelijk en behulpzaam..... wij denkenCATTOLICA JA!!!! HOTEL VENEZIA NOOIT MEER!!!!!!!!!

• 8vincent en anita01-07-2008

prettig hotel

Mooi hotel, schone kamer met ruime badkamer. Netjes ingerichte kamer (Ikea-stijl)met klein balkon. Minpuntje vonden wij het feit dat de bedden op die uit een jeugdherberg lijken! Gewoon 2 blauwe stalen 1persoons-bedden die tegen elkaar geschoven staan. Hotel heeft een hele mooie aangelegde tuin met klein zwembad (lijkt ons in hoogseizoen een beetje krap) en 20 ligstoelen. Dakterras met schitterend uitzicht over zee en bergen. Bediening is vriendelijk. Receptie spreekt duits en engels. Gezellige rieten zitjes buiten. Ontbijt en diner is goed, voldoende keuze. Straten met winkeltjes/terrasjes vlakbij. Strand op 800/900 meter. Een aanrader!

• 6..16-02-2008

Is opzich wel een goed hotel, elke dag worden de kamers schoongemaakt (niet heel erg schoon, maat het is goed te doen). De eigenaresse is inderdaad niet echt aardig maar daar heb je eigenlijk toch geen last van! De ligging van het hotel vond ik wel echt super, want je zat aan een leuk winkelstraatje waar veel te zien en te kopen was. De kamers zijn een beetje klein, maar als het goed is ga je overdag toch lekker naar buiten! Ik heb een leuke vakantie daar gehad.

• 4Milou09-08-2007

Hotel Venezia is absoluut geen aanrader. De kamers zijn klein en worden slecht schoongemaakt en de hoteleigenaresse is zeer makkelijk geirriteerd

Hotel Venezia info

• VerzorgingVolpension