Géén boekingskosten

Appartement Onda Marina

ItaliëToscaneMarina di Pietrasanta

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Onda Marina voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 29 reviews

Meer appartement info

32 Reviews over Onda Marina

• 9Martens21-08-2017

prachtig rustig complex

mooi complex, afgelegen in een rustige dure villawijk. 15 minuten lopen van centrum en strand.

fijne tuin met schoon zwembad, ruim voldoende ligstoelen. wel badmutsen verplicht (gratis te lenen bij receptie) barretje bijna nooit bemand, voor bestelling moet je eerst elders in complex personeel zoeken.

zeer vriendelijk personeel, behulpzaam en spreken redelijk engels.

kamers schoon, 2x per week schone lakens/handdoeken. kamers zijn wel wat krap (zeker balkonnetje), inventaris keuken beperkt.

wifi wisselend, wel volledig gratis, soms redelijk snel, soms zeer traag.

veel Italianen als gasten (vriendelijk en rustig), in rest van pietrasanta bijna 90% italiaans. weinig Nederlanders gezien.

supermarkten ook niet dichtbij, huurauto eigenlijk wel een must. daarmee zijn pisa en lucca maar half uurtje weg, florence uurtje.

al met al zeer fijne warme vakantie gehad, veel mooie cultuur in omgeving te zien gecombineerd met strand. (let op er is maar 1 klein gratis strandje, rest allemaal private tegen betaling (40 euro per dag voor 2 stoelen en 1 parasol)

• 7jennybaars15-06-2015

Vakantie in mei, heerlijk rustig

We zaten op de 3e verdieping. We hadden een appartement met een balkon aan de voorkant en een balkon aan de achterkant. We hadden 2 verdiepingen, beneden de slaapkamer en badkamer en boven de keuken en woonkamer. Hier stond nog een bedbank. Het appartement werd in de week dat wij er waren niet verschoond, je krijgt bij aankomst een pakket met handdoeken en ook dit wordt niet verschoond tijdens het verblijf. Mooie tuin, met lekkere ligbedden en klein zwembad. Wij verbleven hier van 16 t/m 23 mei en was het erg rustig. Auto kan je parkeren op de parkeerplaats die afgesloten is met een hek, maar met de sleutel toegangelijk is. Het dorp Marina di Pietrasanta ligt wel verder weg, maar als je een fiets huurt is dit prima te doen.

• 8Susanne10-10-2013

Super plek om toscane te ontdekken

Het complex ligt in een mooie Vila wijk.

Om naar het dorp te komen adviseer ik een fiets of auto er is geen looppad. Een grote supermarkt is op 1 kilometer afstand.

• 10R. Schmetz17-07-2012

Een fantastische plek aan de 'Versillia'.

Wij verblijven al jaren in de residence, vaak in combinatie met een verblijf op andere locaties in Italië. Aankomen in Pietrasanta betekent voor ons thuiskomen. Pietro Pelletti, de 'dirrettore', is een uitstekende, typisch Italiaanse gastheer met een geweldig gevoel voor humor, die veel waarde hecht aan een kwalitatief hoogwaardig verblijf voor zijn gasten. Onda Marina is prima gelegen op loop- en fietsafstand van restaurants, terrasjes en het strand. Het is kleinschalig en biedt alle comfort. Alle Toscaanse bezienswaardigheden liggen op max. 1,5 uur reizen met auto of trein.

• 7Jack08-09-2011

Redelijk appartementencomplex

Onda Marina is ca 20 minuten lopen verwijderd van het centrum van Marina di Pietrasanta. De ligging is wel prettig voor uitstapjes naar Viareggio, Lucca of de marmermijnen in Carrara (aanrader!). Ons appartement was verdeeld over twee verdiepingen: niet echt handig, met een balkon met uitzicht op een parkeerterrein. Geen mooi uitzicht, maar wel redelijk koel omdat er na het middaguur geen zon meer op schijnt. Conclusie: redelijk, maar er zijn betere locaties denkbaar

• 5Bakker23-08-2011

Matig appartementencomplex

Een weekje Toscane in appartementencomplex Onda Marina: In de reisgids zag het appartementencomplex er prima uit, en ook de beschrijving beloofde een goede prijs/kwaliteit verhouding. Echter, voor ons ging het al mis bij de aankomst. We kregen een appartement met een trap (ipv gelijkvloers) aan de achterzijde van het gebouw, boven een parkeerplaats met containers. Voor een forse bijbetaling mochten we naar de voorzijde. Het balkon was alleen zo klein en onveilig, dat we 's avonds gedwongen waren om bij het zwembad te zitten. De bar ging al om 20.00 dicht (met grote hangsloten) en licht ontbrak, een zaklamp was noodzakelijk. De manager was onvriendelijk, het personeel onderdanig. Handdoeken krijg je slechts 2x per week, voor meer moet je weer bijbetalen. De douche was heel klein met een vies gordijn. Verder was het complex wél schoon en onderhouden. Gelukkig hebben we er nog een leuke week van kunnen maken, maar naar dit appartementencomplex gaan wij nooit meer terug.

• 8eric13-08-2011

prima plek

mooie rustige uit als aso's voor afwisselende strand/ cultuurvakantie. 's-ochtendspits voor een paar broodjes naar de super is niet echt top.Bij de boulevard uiteindelijk een bakker gevonden, maar deze zijn niet dik gezaaid. uitgaan in het stadje Piëtra santa (5km) is een aanrader. hier is de echte Italiaanse sfeer te proeven. Deze sfeer mis je in het dorp aan het strand. vrijwel uitsluitend pizzarestaurants en erg touristisch ingesteld. vanuit Piëtra santa is een bezoek aan Pisa, Florence, Luca, en Carrera goed te doen. ook leuk is het bezoeken van een marmergroeve en de grotten bij pietrasanta. En je weet dat je €25,- voor een strandplekje moet betalen voor een parasol met drie stoelen/ bedden. Zo werkt dat nou eenmaal. het is dan wel lekker schoon en niet te druk. fietsen zijn wel echt aan te bevelen. je kunt leuke tochtjes maken zoals naar de pier van Viareggio of naar forte di marmi.

het is ons erg goed bevallen. Italië blijft toch wel erg aantrekkelijk.

• 9Coenradi07-08-2011

Fijne vakantie gehad

Dit appartment is ons prima bevallen strand en kleine supermarkt (Coop) is ongeveer 1km fietsen. (het is ook te lopen). Het ligt in een rustige villawijk, mooie omgeving. Het zwembad was groot en goed en werd goed schoon gehouden, badmutsen verplicht, maar kun je gratis bij de receptie krijgen. Fietsen kun je ook bij de receptie huren (8 euro per dag, 25 per week). Marina di pietrasantra heeft een gezellig dorpje en een leuke boulevard met pier. Mooie stranden, met ligbedden te huur, veel Italianen en niet overdreven veel toeristen.

Het is ons goed bevallen.

• 5M & B31-07-2011

Wij komen niet meer terug

Het appartement dat we hadden aan de voorzijde was ruim. Beneden slapen en badkamer, boven keuken en huiskamer. Dit app stond te boek als een 4 sterren app, maar is dit zeker niet. Handdoeken wissel is maar 2x per week (kan ook iedere dag, dan betaal je geloof ik 6 euro pp extra....), wissel bedlinnen is 1x per week . Dit is zeker normaal in een 4 sterren app niet het geval. De aico's waren beneden en boven kapot terwijl het toch al 35 graden was in juli. Voordat deze gemaakt werden waren we 3 dagen verder en we verbleven maar een week. Er kon er 1 gemaakt worden (welke alleen maar heeeeeel koude lucht kon blazen). Je kunt er ook 's middags eten, maar dit is geen aanrader, leek wel magnetron voedsel. Afstand naar het strand+dorpje is niet te lopen maar dit wisten we van tevoren.Er is een grote supermarkt verderop.Voor een dagje uit is het stadje Lucca zeker leuk+markten in de omgeving

• 5M & B31-07-2011

Wij komen niet meer terug...

Het appartement dat we hadden aan de voorzijde was ruim. Beneden slapen en badkamer, boven keuken en huiskamer. Dit app stond te boek als een 4 sterren app, maar is dit zeker niet. Handdoeken wissel is maar 2x per week (kan ook iedere dag, dan betaal je geloof ik 6 euro pp extra....), wissel bedlinnen is 1x per week. Dit is zeker normaal in een 4 sterren app niet het geval. De aico's waren beneden en boven kapot terwijl het toch al 35 graden was in juli. Voordat deze gemaakt werden waren we 3 dagen verder en we verbleven maar een week. Er kon er 1 gemaakt worden (welke alleen maar heeeeeel koude lucht kon blazen). Je kunt er ook 's middags eten, maar dit is geen aanrader, leek wel magnetron voedsel. Afstand naar het strand is niet te lopen maar dit wisten we van tevoren (ook naar het dorpje niet trouwens). Er is een grote supermarkt (Esalunga) Voor een dagje uit is het stadje Lucca zeker een aanrader. ook is er op woe een markt in Viareggio.

Appartement Onda Marina info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)