Hotel Apuana

ItaliëToscaneMarina di Pietrasanta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Apuana voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 16 reviews

7.3GoedScore uit 16 reviews

0Tonen op kaart

17 Reviews over Apuana

• 8Catharina09-07-2017

Fijn hotel in een leuke omgeving

Apuana is een rustig gelegen familie hotel met een vriendelijk echtpaar als eigenaren. De kamers zijn niet modern maar wel super schoon. Dagelijks wisseling van de handdoeken. Het ontbijt in buffetvorm is voldoende. Het diner is 3 gangen en heerlijk!!! De bediening in de eetzaal zou wat vriendelijker kunnen. In de tuin zijn verschillende zitjes en je kan kiezen in de zon of schaduw. Er is een lekker koel zwembad. in een paar minuten loop je naar het brede strand en daar kan je tegen een gereduceerde prijs stoelen huren. Het dorpje is gezellig en een prima startpunt om de omgeving te verkennen.

• 9Karrie08-08-2011

Gezellig hotel met vriendelijk personeel

Bij aankomst viel ons gelijk op dat de eigenaren van dit familiehotel zeer vriendelijk en behulpzaam zijn. De sfeer is ongedwongen en relaxed. Het hotel is goed onderhouden en de kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Gezien sommige recensies wisten we niet goed wat we moesten verwachten, maar het hotel en personeel viel ons meer dan 100% mee. Het eten is prima en afwisselend, zowel het ontbijt als het diner. In het hotel verblijven voornamelijk Italianen die ´s middags siesta houden, zodat je het zwembad en de jacuzzi helemaal voor jezelf hebt. De tuin is ruim opgezet en ook is er altijd voldoende parkeergelegenheid. Kortom een prima hotel, met zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Een goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving of om lekker tot rust te komen aan het zwembad of strand.

• 9Daniel Friedli28-07-2011

Super rappport prix/offre

Laissez-vous vivre, prenez un café le soir dans le jardin, après avoir passé la journée au bord de mer ou à la piscine..... Geek et disco-fan s'abstenir. C'est paisible, on dirait le sud :)

• 8slou25-09-2010

Rustig hotel

Familiaal hotel met vriendelijke uitbaters. Op wandelafstand van het zandstrand waar je gratis kan liggen met een kaartje van het hotel. Ontbijt was aan de mindere kant. Het avondeten daarintegen was telkens lekker. Aan het zwembad waren ligstoelen en parasols voorzien. Er is zelfs een jacuzzi en sauna! Goede uitvalsbasis om Pisa, Lucca of Firenze te gaan bezoeken.

• 8Jack22-04-2009

goed hotel in prachtige omgeving

Heel leuk hotel met vriendelijke eigenaar en vrouw die het hotel runnen. Staan altijd voor je klaar om te helpen. Vanuit deze stad kan je prachtige uitstapjes maken naar de mooiste plaatsen in Italie. Vlak bij een mooi strand met gratis toegang via een kaartje van het hotel. Gratis stoelen en parasol.

• 6Leo en Sylvia van Slimming25-09-2008

aardig

En aardig hotel met vriendelijke mensen. Helaas hadden wij een kamer zonder balkon en hebben dat ook echt gemist. Wij hadden geboekt van 15-25 september maar zijn twee dagen eerder weg gegaan omdat het seizoen al ten einde liep. 's avonds was er niets meer open de strandtenten sloten de deuren ook al vroeg en op het strand stonden geen ligbedden meer. Dat gaf niet echt een welkom gevoel. Verder hebben wij ons prima vermaakt heerlijk gefietst in de omgeving. Denk dat een maand eerder daar vakantie vieren leuker is. Eten was eenvoudig maar prima hoor.

• 7elly m24-09-2008

prima familiehotel

Il Apuana is een gemoedelijk, eenvoudig familiehotel met zwembad, eigen parkeerplaats en 300 m. van het schone zandstrand en vlakbij het kleine gezellige centrum van Marina di Pietrasanta. Er zijn kamers met balkon en zonder balkon. Let op bij de boeking dat je kamers met balkon vraagt. Het is een ideale plek om van hieruit Toscane te ontdekken. Echt toscaans 3 gangen-diner vanaf 20.00 uur, heel smakelijk. Ontbijtbuffet was goed, alleen het geroosterde brood was erg hard, maar er waren genoeg alternatieven. De prijzen van de drankjes waren schappelijk. Al met al een leuk hotel met aardige eigenaren, waar we zeker volgend jaar weer naar toe gaan om de rest van Toscane te ontdekken. Even een reactie op andere beoor-delingen: Voor de prijs die je voor een week betaald, kan je niet verwachten dat je in Italie in een super-de-luxe hotel zit.

• 6Monique17-09-2008

oubollig , beetje vergane glorie

Hier 4 nachten geboekt, gelukkig niet langer! De ligging ten opzichte van het strand is perfect, het zwembad is ook prima maar het hotel zelf is een beetje vergane glorie. Eten is niks mis mee maar ook niet spectaculair, om acht uur gaat de eetzaal open en binnen een half uur weten ze 3 gangen erdoorheen te jagen.Waarschijnlijk omdat de eigenaars dan weer snel aan de pastis/ computerspelletjes moeten! Geen aanrader dus en voor ons zeker geen 2e keer!

• 7Fam. Scheepers13-09-2008

Erg gezellig, kleinschalig familiehotel.

We hebben een geweldige vakantie gehad. De eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk gegeten!!!

• 5Rogier en Miep15-08-2008

matig hotel niet aan te bevelen

Geboekt voor een week maar bij het aanschouwen van dit hotel meteen weggegaan. Zeer sober hotel, erg armoedig. Als je enig comfort wenst ga hier dan maar niet heen.

Hotel Apuana info

• Adresgegevens