Hotel Andreaneristersterster

Tonen op kaart

16 reviews over Hotel Andreaneri

• 2018
    10bianca kastelijn15-09-2018

Fijne tijd gehad in dit hotel

Prettige sfeer in het hotel. Personeel zorgt er voor dat je je er thuis voelt en alles word heel goed zuiver gehouden. We hebben heerlijk gegeten. Hotelkamer had iets moderner mogen zijn maar was verder netjes met een fijn balkon.

Gereisd met partner in september 2018

• 2017
    9Margreeth en Jan02-07-2017

Zeer aangenaam.

Vriendelijk en huiselijk. Geweldig servicegerichte medewerk(st)ers .De parkeerplaats op eigen terrein is ongelukkig ingedeeld.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

6PETER VAN DER VOOREN10-07-2016

Niet voor een tweede keer!

De mensen zijn vriendelijk De kamers zijn een beetje klein wel netjes Eten is prima Wat het strand betreft, er zwom niemand in zee Het zee water was bruin Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Jan en Margreeth01-07-2016

Sympathiek hotel met minpuntjes.

Mooi rustige ligging, kleinschalig en vriendelijke medewerkers.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Jan, Apeldoorn31-01-2016

Leuk klein hotel.

Service en vriendelijkheid waren geweldig.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8A Adam18-11-2012

super hotel

De zomer van 2012 een week verbleven in dit hotel. Super hotel. Let wel, het is een goed hotel, maar er is geen zwembad en ook niets van animatie. Ik vind het hotel ook niet geschikt voor kinderen. Maar wij als koppel, toch niet geïnteresseerd in zwembadtoestanden hebben een super goed verlof gehad . Het eten is lekker, ontbijt lekker en voldoende keuze. Inderdaad wel altijd file aan de koffiemachine. Ik zou dit hotel aanbevelen aan gelijk wie, wel rekening houdend natuurlijk met bovenstaande.

Gereisd met partner in september 2012

• 0Schipper10-10-2011

Fijne locatie

Hotel Andreanari ligt in een mooie villa wijk achter de boulevard van Marina di Pietrasanta en is een goede uitvalsbasis om Toscane te bekijken. De kamers zijn ruim en worden zeer goed schoon gehouden. De kwaliteit van het eten varieert van dag tot dag. De zelfgemaakte pastagerechten zijn super. Het ontbijtbuffet en het saladebuffet (diner) zijn goed. Het personeel is erg vriendelijk. Een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8Vincent en Lieske09-09-2011

Erg goed hotel, echt genoten!

Erg goed hotel, bij aankomst netjes geholpen door de receptie, waar we met werkelijk alle vragen terrecht konden. Ook toen we een dag naar Elba wilden heeft de receptie alles voor ons uitgezogd met de boot etc. De kamer was wel wat aan de kleine kant, ook het balkon niet erg groot maar groot genoeg voor 2 personen. Goede bedden! Badkamer was erg goed, fijne douche. Airco ook erg prettig. Het publiek in het hotel is anders dan bij een all inclusive, dit hotel leek een magneet voor mensen die niet op een houtje hoefde te bijten getuigen de dikke auto's op de parkeerplaats (veel italianen), maar dit niet als onprettig ervaren. Het eten was echt subliem, heel erg goed! nog nooit zo goed gegeten op vakantie dan hier. Mooi opgemaakte borden, en de fles wijn of water (water maar 2,50) wordt de volgende dag weer op je tafel gezet als ie nog niet leeg is. Strand dichtbij maar dure bedden. Free beach is beter. Florence, Pisa en Luca goed te doen, alledrie aanrader! Ook de marmerbergen erg mooi!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Kim03-03-2011

Super hotel!

Afgelopen zomer zijn we naar Andreaneri gegaan. Wat een super hotel! Het is een klein hotelletje waar je als een persoon en niet als een nummertje behandeld wordt.

Je geeft je kamersleutel af bij de receptie wanneer je vertrekt en op onze 3e dag wist de receptionist al precies welke kamersleutel ze aan ons moest geven. Dit kan ook alleen bij zulke kleinschalige hotels =)

Het avondeten is een keuzemenu. Je krijgt elke ochtend bij het ontbijt de dagkaart wat er op het menu staat. Je hebt elke dag keuze uit 3 verschillende voor-, hoofd- en nagerechten welke je naar eigen inziens kan combineren. Het eten smaakte formidabel, we hebben niet beter kunnen eten!

De locatie t.o.v. het strand was prima, het was zo'n 5 min lopen. Ook ten opzichte van de grote steden lag het fijn. We hebben met de auto gemakkelijk Pisa, Florence en Lucca bezocht.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Ferry28-09-2010

Een hotel dat de moeite waard is

Het hotel heeft een goede prijs kwaliteitverhouding. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, bij aankomst kregen wij een kamer toegewezen die zeer klein was maar na bij de receptie te zijn langs geweest kregen wij van de eigenares onmiddellijk voor de volgende dag een nieuwe kamer toegewezen voor de lengte van ons verblijf. De kamers zijn kraak helder en dagelijks werden badhanddoeken vernieuwd en om de twee dagen het bed verschoond. Eten was van goede kwaliteit en van voldoende afwisseling.Ook de deal met de banjo is heel goed.Voldoende parkeerruimte achter het hotel met voldoende schaduw , wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in september 2010

0 tips over Hotel Andreaneri