Camping Taimi

• 7.7Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

17 Reviews over Taimi

• 8Hanneke06-01-2022

prima camping

We hebben 10 dagen op deze camping gestaan. De plekken zijn ruim en met schaduw. Sanitair is schoon met heerlijke douches. Wij stonden niet dicht bij de weg dus ook geen last van gehad. Veel te zien in de omgeving, strand lekker dichtbij. Goede camping voor als je Cinque Terre wil gaan bekijken.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Familie van Vloten03-08-2021

Rustig, goed gelegen en vriendelijk personeel. Top

Fijne camping, vlakbij strand en winkels, ontzettend vriendelijk personeel, hebben ons ontzettend fijn geholpen met onze autopech, en een lief meisje Denise achter de receptie. Hondvriendelijk strand in de buurt, camping zelf rustig, en fijn zwembad, de omgeving druk en genoeg te doen. Enige tip die ik wil meegeven is wat folders bij de receptie wat er in de buurt te doen is. Enig nadeel kan zijn dat jongeren van andere campings langs rijden en toeteren.Vraag dan ook om plek niet te dicht bij de straatkant.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Frits30-07-2021

Never again Unfortunally :-(

beautiful campsite and you know in advance that there is a fairly busy road next to it where regularly leaking exhausts, scooters, motorcycles and a noisy tourist train pass comes until 1 am. all sounds ok…. But…… Right next to the campsite is a sandwich and coffee bar. they leave their terrace outside and that is covered and attracts large groups of young people with speakers in the evening / at night. From midnight it goes wild (all summer) and 16, 17 and 18 year olds come screaming, singing and listening to music. The concrete buildings act as a nice reinforcement that makes it seem as if you are trying to fall asleep on this terrace…. We really did our best, but after 4 broken nights we gave in. I even went out at night to start a dialogue with a group of French children, no success… It's unreal that this is happening and the campsite does nothing about it and says that we have to accept it. This is so easy to solve.

• 7RSMVM18-08-2018

Prima verblijf voor korte periode

Kleine, maar prima camping. Plekken zijn lekker ruim met stroomaansluiting en water in de buurt. Nieuwe, schone en ruime toilethokken. Goed restaurant op de camping. Goed Engels sprekende receptie, het Engels in het restaurant liet wel te wensen over. Er is een zwembad aanwezig, maar je moet wel een badmuts op. Geen winkeltje op de camping, maar er zijn genoeg supermarktjes in de buurt. Ook geen animatie, voor kinderen dus minder te doen. Een groot nadeel vonden wij de mega drukke weg die achter de camping langs loopt, dit hield ons soms echt wakker! En, zoals in veel delen van Italië, MUGGEN. Maar hier kan je je natuurlijk op voorbereiden. Omgeving niet erg aansprekend. Ligt wel mooi centraal om bijvoorbeeld naar de Cinque Terre te gaan, leuk om dit met de trein te doen vanuit La Spezia (half uurtje rijden v.a. camping). Grotta del Vento zeker ook een aanrader. Zandstrand in Massa is overigens prima.

• 8Hendrik02-10-2017

Mooie kleine camping

Camping is klein. Zo'n 60 plekken. Mooie ruime plekken. Goed verzorgd toiletgebouw. Wij waren er in september en het was toen rustig; geen last van de camping die er naast ligt. - Gratis- WiFi kan beter. Niet overal op de camping bereik. Wat we.gemist hebben: we moesten ' s morgens vroeg weg om boot in Livorno te halen. er was geen mogelijkheid om op de camping zelf te blijven en waren aangewezen op plek voorbij de afsluitboom. Camping ging nl om 8:00 pas open. Daar hadden we geen stroom. En en was geen plek om bv een grondkleed af te spoelen.

Geen (mini) market. Bakker schuin tegenover de ingang. Enige loopafstand van het strand. Wel een mooie uitvalsbasis voor de bekende steden in Toscane. Achterland zelf niet heel denderend.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Ingrid14-08-2017

Aardige, maar vreselijk lawaaierige camping

Veel schaduwrijke grote plekken Vriendelijk personeel Camping heeft een moderne uitstraling Mooi terras bij zwembad Bakkerij direct tegenover de camping Mooi sanitair, maar dient wel vaker schoongemaakt te worden

Grootste nadeel is dat de camping direct aan een doorgaande drukke weg naar het strand toe, ligt. Onze tentjes stonden zo'n 3 à 4 meter van de straat. We ondervonden erg veel overlast van brommertjes, auto's, motoren en lallende strandgangers, vooral 's nachts is dat vreselijk storend Aan de andere kant wordt de camping ingesloten door "échte Italiaanse campings", die ook overlast veroorzaken. Klein zwembadje, badmuts verplicht Camping niet echt kindvriendelijk Openbaar strand is 5-6 minuten lopen. Strand is rommelig Achterland is niet geweldig De bestrating aan de kust en ook in de bergen is erg slecht, gaten, kuilen, hobbels. niet te doen met racefiets

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Carla28-07-2017

Hele verzorgde camping, mooie grote plaatsen

Camping heeft hele mooie grote plaatsen, die goed beschut zijn Camping ligt op loopafstand van het openbare strand, ongeveer 10 minuten lopen Camping heeft prima sanitair wat keurig schoongehouden word Klein zwembadje en restaurantje op camping aanwezig maar ruim voldoende voor aantal staanplaatsen. Word veelal gebruikt als camping om paar dagen omgeving of Chinque Terre te bezoeken Tegenover de camping alle faciliteiten aanwezig, warme bakker, pinautomaat, pizzeria waar pizza afgehaald kunnen worden, kleine supermarktjes en zelfs een permanent marktje met verse groenten, vis. kleding etc, ligt rechts van de camping op loopafstand. Personeel heel vriendelijk. Enige minpuntje is dat je zelf info moet verzamelen. Zou handig zijn als er bij aankomst een mapje was waarin b.v. de aanwezigheid van de pinautomaat, warme bakker, supermarktjes en route naar het strand stond aangegeven. Als je vanaf de camping richting strand rijd en dan linksaf kun je naar Marina de Massa, leuke plaats en verderop allemaal strandtenten en een pier. Prima camping. De omliggende campings vonden wij echt beduidend minder. Met ACSI kaart voor 19 euro per nacht gestaan. Het normale tarief vinden wij, als we het afzetten tegen de luxe campings aan het Gardamaar met veel meer faciliteiten, aan de hoge kant.

• 7Ellie06-09-2016

nette camping met ruime plaatsen

Het is een nette rustige camping. De douches en toiletten zijn netjes en ruim genoeg. Je kunt wel merken dat de camping nog geen jarenlange ervaring heeft.Persoonlijk vinden wij dat er te weinig informatie wordt gegeven over de omgeving. Ook kregen wij pas na enkele dagen een overzichtskaart van het dorp met een plattegrond. Het zou fijn zijn als dit bij het inchecken gegeven zou worden. Ik had veel zin om in het zwembad te gaan zwemmen maar werd hiervan weerhouden doordat een badmuts verplicht werd. Met die temperaturen een badmuts op m'n hoofd dat zag ik niet zitten.. De camping is dus erg netjes maar wij vinden de omgeving erg tegen vallen. Wij hebben er gewandeld en gefietst maar zijn na 3 dagen weer verder getrokken...

• 8JBE20-08-2016

Mooie camping met zeer ruime staan plaatsen

Ruime plaatsen en een klein restaurant/bar op het camping terrein. Op de camping is verder niet veel te beleven, maar de ligging is zodanig dat je een goede uitvalbasis hebt om naar verschillende bezienswaardigheden te gaan. Als je met de auto naar de kust rijdt vindt je er verschillende mooie stranden. Personeel receptie is erg vriendelijk en geeft je het gevoel dat je welkom bent op deze camping. Personeel restaurant/bar doen er alles aan om de klant tevreden te stellen, niks is teveel en de bediening spreekt zeer goed Engels. In het weekeinde wel veel wisselingen van Campers maar is zeker niet storend.

• 9Eetgelegenheden
  • 7M j12-08-2016

Leuke camping voor een paar dagen

Camping is nieuw en het eerste volle seizoen open. Bij aankomst kregen we een plek toegewezen. Mooie grote plekken, gedeeltelijk in de schaduw, kraantje dichtbij. Maar na 1 nacht zijn we verhuisd naar de andere kant van de camping. De plekken vlakbij de weg waar het stoplicht zit is erg lawaaierig. Andere kant is beter. Omliggende campings en snelweg is goed hoorbaar. Toiletgebouw mooi, maar mag vaker schoongemaakt worden. Personeel erg vriendelijk. Leuk zwembadje en restaurantje. Zee is op loopafstand, maar openbaar strand van forte dei marmi.

• 9Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar