Camping Taimi

Camping Taimi
7,8

13 reviews over Camping Taimi in het Nederlands

Prima verblijf voor korte periode

RSMVM
18-8-2018

Kleine, maar prima camping. Plekken zijn lekker ruim met stroomaansluiting en water in de buurt. Nieuwe, schone en ruime toilethokken. Goed restaurant op de camping. Goed Engels sprekende receptie, het Engels in het restaurant liet wel te wensen over. Er is een zwembad aanwezig, maar je moet wel een badmuts op. Geen winkeltje op de camping, maar er zijn genoeg supermarktjes in de buurt. Ook geen animatie, voor kinderen dus minder te doen. Een groot nadeel vonden wij de mega drukke weg die achter de camping langs loopt, dit hield ons soms echt wakker! En, zoals in veel delen van Italië, MUGGEN. Maar hier kan je je natuurlijk op voorbereiden. Omgeving niet erg aansprekend. Ligt wel mooi centraal om bijvoorbeeld naar de Cinque Terre te gaan, leuk om dit met de trein te doen vanuit La Spezia (half uurtje rijden v.a. camping). Grotta del Vento zeker ook een aanrader. Zandstrand in Massa is overigens prima.

Mooie kleine camping

Hendrik
2-10-2017

Camping is klein. Zo'n 60 plekken. Mooie ruime plekken. Goed verzorgd toiletgebouw.

Wij waren er in september en het was toen rustig; geen last van de camping die er naast ligt.

- Gratis- WiFi kan beter. Niet overal op de camping bereik.

Wat we.gemist hebben: we moesten ' s morgens vroeg weg om boot in Livorno te halen. er was geen mogelijkheid om op de camping zelf te blijven en waren aangewezen op plek voorbij de afsluitboom. Camping ging nl om 8:00 pas open. Daar hadden we geen stroom.

En en was geen plek om bv een grondkleed af te spoelen.

Geen (mini) market. Bakker schuin tegenover de ingang.

Enige loopafstand van het strand.

Wel een mooie uitvalsbasis voor de bekende steden in Toscane. Achterland zelf niet heel denderend.

Aardige, maar vreselijk lawaaierige camping

Ingrid
14-8-2017

Veel schaduwrijke grote plekken

Vriendelijk personeel

Camping heeft een moderne uitstraling

Mooi terras bij zwembad

Bakkerij direct tegenover de camping

Mooi sanitair, maar dient wel vaker schoongemaakt te worden

Grootste nadeel is dat de camping direct aan een doorgaande drukke weg naar het strand toe, ligt.

Onze tentjes stonden zo'n 3 à 4 meter van de straat. We ondervonden erg veel overlast van brommertjes, auto's, motoren en lallende strandgangers, vooral 's nachts is dat vreselijk storend

Aan de andere kant wordt de camping ingesloten door "échte Italiaanse campings", die ook overlast veroorzaken.

Klein zwembadje, badmuts verplicht

Camping niet echt kindvriendelijk

Openbaar strand is 5-6 minuten lopen. Strand is rommelig

Achterland is niet geweldig

De bestrating aan de kust en ook in de bergen is erg slecht, gaten, kuilen, hobbels. niet te doen met racefiets

Camping heeft hele mooie grote plaatsen, die goed beschut zijn

Camping ligt op loopafstand van het openbare strand, ongeveer 10 minuten lopen

Camping heeft prima sanitair wat keurig schoongehouden word

Klein zwembadje en restaurantje op camping aanwezig maar ruim voldoende voor aantal staanplaatsen.

Word veelal gebruikt als camping om paar dagen omgeving of Chinque Terre te bezoeken

Tegenover de camping alle faciliteiten aanwezig, warme bakker, pinautomaat, pizzeria waar pizza afgehaald kunnen worden, kleine supermarktjes en zelfs een permanent marktje met verse groenten, vis. kleding etc, ligt rechts van de camping op loopafstand.

Personeel heel vriendelijk.

Enige minpuntje is dat je zelf info moet verzamelen. Zou handig zijn als er bij aankomst een mapje was waarin b.v. de aanwezigheid van de pinautomaat, warme bakker, supermarktjes en route naar het strand stond aangegeven.

Als je vanaf de camping richting strand rijd en dan linksaf kun je naar Marina de Massa, leuke plaats en verderop allemaal strandtenten en een pier.

Prima camping. De omliggende campings vonden wij echt beduidend minder.

Met ACSI kaart voor 19 euro per nacht gestaan.

Het normale tarief vinden wij, als we het afzetten tegen de luxe campings aan het Gardamaar met veel meer faciliteiten, aan de hoge kant.

nette camping met ruime plaatsen

Ellie
6-9-2016

Het is een nette rustige camping. De douches en toiletten zijn netjes en ruim genoeg. Je kunt wel merken dat de camping nog geen jarenlange ervaring heeft.Persoonlijk vinden wij dat er te weinig informatie wordt gegeven over de omgeving. Ook kregen wij pas na enkele dagen een overzichtskaart van het dorp met een plattegrond. Het zou fijn zijn als dit bij het inchecken gegeven zou worden.

Ik had veel zin om in het zwembad te gaan zwemmen maar werd hiervan weerhouden doordat een badmuts verplicht werd. Met die temperaturen een badmuts op m'n hoofd dat zag ik niet zitten..

De camping is dus erg netjes maar wij vinden de omgeving erg tegen vallen. Wij hebben er gewandeld en gefietst maar zijn na 3 dagen weer verder getrokken...

Ruime plaatsen en een klein restaurant/bar op het camping terrein.

Op de camping is verder niet veel te beleven, maar de ligging is zodanig dat je een goede uitvalbasis hebt om naar verschillende bezienswaardigheden te gaan.

Als je met de auto naar de kust rijdt vindt je er verschillende mooie stranden.

Personeel receptie is erg vriendelijk en geeft je het gevoel dat je welkom bent op deze camping.

Personeel restaurant/bar doen er alles aan om de klant tevreden te stellen, niks is teveel en de bediening spreekt zeer goed Engels.

In het weekeinde wel veel wisselingen van Campers maar is zeker niet storend.

Leuke camping voor een paar dagen

M j
12-8-2016

Camping is nieuw en het eerste volle seizoen open. Bij aankomst kregen we een plek toegewezen. Mooie grote plekken, gedeeltelijk in de schaduw, kraantje dichtbij. Maar na 1 nacht zijn we verhuisd naar de andere kant van de camping. De plekken vlakbij de weg waar het stoplicht zit is erg lawaaierig. Andere kant is beter. Omliggende campings en snelweg is goed hoorbaar. Toiletgebouw mooi, maar mag vaker schoongemaakt worden. Personeel erg vriendelijk. Leuk zwembadje en restaurantje. Zee is op loopafstand, maar openbaar strand van forte dei marmi.

Prima camping, niet erg kindvriendelijk.

Roeland
25-7-2016

Camping Taimi, heeft ruime plaatsen, op een andere camping zouden het 2 plaatsen zijn.

Het is prima onderhouden, toiletgebouw oogt recent, en is schoon.

Ruime douches, toilet met bril en bidetdouchr, toiletpapier alleen bij de ingang van het gebouw, niet vergeten te pakken dus...

Zwembad, 1,20 diep en circa 10 x 6 meter, ziet er netjes uit.

Nieuw restaurant, keurig netjes, maar niet erg sfeervol.

Het is er niet erg kindvriendelijk, kinderen onder de 18! Niet zonder begeleiding over de camping.

Er mag niet gefietst of gevoetbald worden...

Speeltuintje is erg minimaal, er staan 3 dingen, speelhuisje, trampoline van 1,5 meter doorsnee en een peuterglijbaantje.

Mooie nieuwe camping

Echtpaar 65+
12-7-2016

Ruime plaatsen, goed sanitair met warm water. Helaas geen zeep op toiletten. Mooi zwembad maar niet erg uitnodigend om daar te gaan zitten. Vriendelijk personeel.

Wel veel omgevingsgeluid!

Fantastische camping voor excursiemogelijkheden

Jacques en Claudia
27-6-2016

Zeer goede camping met ruime kampeerplaatsen, goed sanitair, vriendelijk en behulpzaam personeel. Je kunt merken dat de camping afgelopen jaar is geopend. Meer informatie over wekelijkse markten en excursiemogelijkheden alsmede bezienswaardigheden in de directe nabijheid bij de receptie ( prikbord)is wenselijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Taimi in Marina di Massa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Taimi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.