Hotel Sole

Hotel Sole
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sole voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sole in het Nederlands

Gezellig **hotel met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Het dichtstbijzijnde strand licht al op 300 meter afstand van het hotel. Ook is het mogelijk om een fiets te huren voor een klein bedrag. Ideaal om mee naar het centrum te gaan of naar de pier. Bij de pier is een kindvriendelijk zandstrand wat heel langzaam afloopt.

Je kunt er voor kiezen om in het hotel te eten. Je kunt zowel tussen de middag als ’s avonds warm eten. Hierbij is de huiswijn een aanrader! (voor de wijnliefhebbers) In de avond komt het leven langs de kunststrook tot leven en is het zeer gezellig voor jong en oud. Voor de kinderen zijn er kleine kermisattracties voor de volwassenen gezellige terrasjes en restaurantjes.

De vader van de eigenaresse spreekt goed Nederlands en is vaak aanwezig in het hotel. De kamers zijn gezellig aangekleed en voorzien van tv, douche en toilet. De bedden slapen goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sole in Marina di Massa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sole scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.