Camping Village Cieloverde

Camping Village Cieloverde
7,9

4 tips over Camping Village Cieloverde

tineke, 20-8-2014

Omdat je zelf een plek mag kiezen op deze camping, is het verstandig om van tevoren de plattegrond te bekijken in welke cirkel je wilt komen te staan.

De zwavelbronnen in Saturnia zijn echt een aanrader. Wel ruim een uur rijden, maar ondertussen geniet je van de prachtige omgeving.

Alies, 24-7-2013

Rome per trein bezoeken

Oude centrum Castaglione della Pescaia

Oude centrum Grosseto

Warmwaterbron die op plattegrond van de camping staan.

Strand Cala di Violina

Rosemarie, 20-8-2012
steden zijn prima te bezoeken maar het is wel even rijden Lucca Sienna pisa en rome waren echt super dagjes uit

We hebben een aantal aanbieders voor Village Cieloverde voor je op een rij gezet:

Fam de Ruiter, 4-8-2012
    Koelkast huren is 20 euro maar dan moet je wel een europeese stekker meenemen, anders past het niet!! Let goed op de afstanden, naar pisa en Lucca is bijna 2 uur rijden, maar zeker de moeite waard. Rome is ook 2 uur rijden. Neem paspoorten mee onder de 18 jaar heb je gratis toegang.