Hotel Sant'Andrea

ItaliëToscaneMarciana (op Elba)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Sant'Andrea voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 3 reviews

8.3FantastischScore uit 3 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Sant'Andrea

• 9Be en Lucie Pelster08-10-2014

Een juweeltje op Elba

We hebben hier in juli 2014 twee nachten geslapen om Elba te verkennen tijdens onze Toscane reis. St Andrea is een fraai gelegen familiehotel en een prima verblijf om Elba te verkennen. Het ligt op een van de mooiste plekken van het eiland. Prachtig hoog gelegen. Vanuit de prachtig aangelegde relaxtuin heb je een schitterend uitzicht op zee. De tuin is werkelijk een plaatje. De kamers zijn sober ingericht, maar wel goed en doelmatig. Prima douche. Het ontbijt en vooral het diner is erg goed en tegen een zeer vriendelijke prijs. Personeel zeer behulpzaam, maar kent niet of nauwelijks engels. De omgeving van het strand is ook zeer bijzonder. Strand is wel klein. Je kunt met een busje van het hotel van en naar het strand. Kortom, een aanrader!!

• 7Robin19-09-2013

Redelijk hotel met schitterend uitzicht

Samen met mijn vrouw hier 3 dagen verbleven. De ligging van het hotel is schitterend. De tuin en het hotel zijn zeer sfeervol (wel wat ouderwets) ingericht. De kamers zijn netjes, maar erg klein. Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed (behalve de koffie). Voor het diner staat veel seafood op het menu. Het avondeten was niet heel bijzonder. Het personeel is wel vriendelijk en behulpzaam, maar heeft het niet echt in de vingers. De beheersing van de Engelse taal is bij sommigen matig. Er is gratis wifi aanwezig, maar deze werkt slechts voor beperkte tijd. Het is wel echt jammer dat er geen zwembad aanwezig is. Er gaat inderdaad een gratis bus naar het strand van St Andrea. Dit is echter een zeer klein strand. Kortom, een redelijk hotel met mooi uitzicht, maar zeker niet meer dan dat.

• 9Marianne de Ruiter16-06-2010

In een woord geweldig

Hotel Sant Andréa ligt in S'Andrea ligt op een schitterende plek hoog boven de zee. De kamers zijn mooi ingericht en beschikken over een voor italiaanse begrippen goede douche. Het eten is voortreffelijk en het personeel doet er alles aan het je zoveel mogelijk naar de zin te maken. Er wordt zoveel mogelijk geprobeerd je te verstaan al valt dat niet altijd mee. Pluspunt, er gaat een privé busje naar het strand, nadeel zou kunnen zijn dat er geen zwembad is maar wij hebben dat niet als nadeel ervaren. Zeker een locatie op naar terug te gaan.

Hotel Sant'Andrea info

Facilities