Vakantiehuis Fattoria Pogni

Vakantiehuis
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fattoria Pogni voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Fattoria Pogni in het Nederlands

Met oudere kinderen

Droom

Ijsburg
29-11-2010

Komen er drie jaar en alweer geboekt voor aankomende zomer.

Heerlijk met kinderen, kleinschalig, geweldig onderhoud, familiebedrijf, comlpeet uitgeruste appartementen, faciliteiten dichtbij, centrale ligging t.o.v. leuke plaatsjes en steden, chloorvrij zwembad, zeer gastvrij.

fantastisch!

Ingrid
5-8-2010

Fattoria Pogni is een superlocatie, mooi zwembad, tennisbaan en voetbalveld, tafeltennis, tafelvoetbal en trampoline. De appartementen zijn ruim, voorzien van airco en adsl. Twee slaapkamers, twee badkamers. Heerlijk schone badkamer en prima douche. Gastvrije engelssprekende eigenaar. Niet al te goedkoop, maar waar voor je geld. Kortom geweldig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fattoria Pogni in Marcialla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fattoria Pogni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.