Vakantiepark Borgo Magliano Resort

5.5Voldoende

• 2.1Activiteiten
  • 5.3Eetgelegenheden
  • 6.2Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Borgo Magliano Resort voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

54 reviews over Vakantiepark Borgo Magliano Resort

• 2019
    4Anoniem10-11-2019

Nooit meer

3 jaar geleden hier een topvakantie gehad. Vandaar hier dit jaar weer voor gekozen. Helaas bleek er een nieuw management op te zitten welke duidelijk nog heel wat werk te verzetten heeft: Achterstallig onderhoud, animatie zou 1/6 beginnen maar begon pas na 6 dagen verblijf daar en was lachwekkend te noemen.
    De bar was dicht 's avonds, terwijl het daar juist altijd gezellig was 3 jaar daarvoor met animatie van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. De speelzaal was dicht. Zwembad was troebel aan eind van de dag, je kon bodem niet zien en veel mensen hadden last van hun ogen. Restaurant was slecht, 3 jaar geleden heerlijk eten nu opgewarmd eten ipv vers

We hadden mierennest in appartement, gemeld en zouden komen. Werd niets aan gedaan... De bedden waren enorm doorgezakt.

Daarnaast ligt het behoorlijk ver van toeristische plaatsten (minstens uur rijden). Beloftes van receptie en management werden niet nagekomen. Nooit meer!

• 4Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Imre10-09-2019

Gezellig

Ver van grote bezienswaardigheden. Gedateerd maar wel gezellig.

• 6Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Judith11-08-2019

Prima maar ruimte voor verbetering

Prima appartement (2 kamer app), ruim en netjes. Alleen keukeninventaris mag wel eens vernieuwd worden. Ons app lag prima met prachtig uitzicht maar dat is lang niet bij allemaal zo. Uitzichten vanuit zwembad zijn top! Erg jammer dat de bar vroeg dicht is, ‘s avonds koffie of een drankje dus geen optie, daardoor lijkt het uitgestorven. Groot nadeel omdat er verder niks in de directe omgeving is, alles moet met de auto. Een klein winkeltje of broodafhaalpunt/bezorging zou zeer welkom zijn. Animatie is echt lachwekkend, 2 meiden die een beetje ongemakkelijk bij het zwembad staan een paar uur. Al met al is de indruk dat er echt veel meer van deze locatie te maken is! Bar open in de avond, muziek erbij, misschien wat modernisering en je hebt een hele leuke plek op een schitterende locatie!

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Richard23-07-2019

Omgeving en uitzicht was mooi

Leuk verblijf heb na advies hier een tweekamer appartement geboekt en maar goed ook want anders heb je echt een kippenhok op een slechte plek zonder uitzicht of balkon . Huisje was oke alles er op of eraan airco in de kamer lekte water in een lamp ! Maar werkte wel . De bedden zijn echt keihard . Er was veel te weinig parkeergelegenheid vooral de huisjes langs de weg naar beneden . Kan je je auto boven neerzetten en het stuk naar beneden lopen . Zwembad eigenlijk te klein voor alle huisjes toen wij er zaten zat niet alles vol maar onze laatste dag wel en toen was het echt druk ook bij het restaurant want de eerste dagen rustig gegeten maar de laatste moest alles snel achter elkaar om de tafel vrij te krijgen . Drie gangen menu die moeilijk uitgelegd werd en je niet weet wat je krijgt . Vond het niet veel bijzonders. Drinken in een blikje en 4 euro per stuk Personeel saggerijnig Alleen smorgens bij het ontbijt vriendelijke man Adriano.

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Ellen19-07-2019

Vergane glorie

Wij kregen een appartement in een uithoek. Amper 4g en WiFi ook zeer dramatisch. Af en toe zakelijke adm. te doen was onmogelijk. Dooie muur voor ons. Geen leuke plek om savonds even gezellig ye zitten. Veel last van mega sprinkhanen. Geen koffiezetapparaat, wel zo een apparaatje voor op t gas. Schiet niet op in 6 pers huis want. Daar haal je 2 kopjes uit. Te weinig bestek. Vieze douchegordijnen. 3 kamers airco, maar met 1 afstandsbediening erg onhandig. Keiharde bedden. Geen uitleg over openingstijden. Vriesvak stuk en wel hele kleine koelkast voor zo’n appartement. Tennisbaan al jaren niks aan gedaan zoals het eruit zag.
    Restaurant alleen savonds open en zonder te reserveren geen kans. Bar sluit heel vroeg. En alleen cash nemen ze daar aan. Van appartement ruilen was geen optie. Iets positiefs? Werkelijk prachtig uitzicht bij t zwembad, dat dan weer wel😊. Gelukkig maar 1 week geboekt!

• 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Bas17-07-2019

Goed verzorgd complex

Goed appartement. 2 slaapkamers met 2 bad/wc. Keurig verzorgd. Een beetje ver van grote steden maar voor rust kan je hier prima terecht. Zelf handdoeken voor zwembad meenemen of €4 huur per handdoek; ook verversen kost €4.

• 4Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Mijnster16-08-2018

Een fijn en mooi complex in een prachtige omgeving

Erg mooie ligging. Wel ver van de grotere bezienswaardigheden in Toscane.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Hans19-08-2016

Fantastische ligging, mooi ruim appartement

Mooi uitzicht bij zwembad

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Robi Veltroni, Direttore, Direttore, 12-01-2017

Dear Hans, thanks for your review and for choosing our resort. We're happy that you enjoyed your stay and we're looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8ew31-07-2016

Prima locatie in schitterende omgeving

Het gebied van Toscane was voor een nieuwe bestemming. Wat een geweldige omgeving. "" Het is ff rijden maar dan heb je ook wat" zeggen ze wel eens. Nou dit geldt hier ook zekere voor. de locatie was ook top. Weliswaar wat gedateerd maar alles funcitoneerde prima. We hadden gekozen voor een 6 persoons verblijf en we waren met 4 personen. Twee slaapkamers en twee badkamers. Heerlijk. Elke slaapkamer en ook de woonkamer hadden een eigen airco., Deze draaide op volle toeren. Op het complex was alles prima voor elkaar en het personeel was vriendelijk. Het zoeken naar de WIFI was de grootste uitdaging, maar dat zal in de toekomst wel beter worden. De winkel hiled zijn eigen openingstijden aan. Dus soms is het ff wachten. je bent op vakantie en je kan genieten van een schitterend uitzicht, dus dat neem voor lief. De omgeving is prachtig. Voor de grotere trekpleisters (Elba, Pisa, Siena, Florence, Rome) is het even rijden, maar het is allemaal te doen als je vroeg op staat en niet op de klok hoeft te kijken. Alles bij elkaar een prima verblijf in een rustige omgeving.

• 7Activiteiten

Robi Veltroni, Direttore, 12-01-2017

Dear Guest, thanks for your positive comments. We are pleased to hear that you appreciated so much our location and our apartments. We hope to welcome you back to Borgo Magliano Resort in the near future.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Tanja30-09-2014

Prima locatie op zeer mooie plaats

Op zich was het park kindvriendelijk, maar er was geen speeltuin (dat hadden we wel gedacht vanuit "kindvriendelijk"). Maar het park was echt prima. Vriendelijk personeel en altijd behulpzaam/bereid te helpen. Uitzicht vanuit ons huisje/appartement was prachtig. Zwembad was ook prima, met een afgeschermd kindergedeelte. In het appartement (wij hadden voor 6 personen) was ook een oven, alleen geen ovenschalen, dus niet gebruikt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Vakantiepark Borgo Magliano Resort info