Kleine hotelsWeer vandaag30°17°
Hotel Agriturismo Green Farm

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Green Farm voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Agriturismo Green Farm

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agriturismo Green Farm in Madonna dell'Acqua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agriturismo Green Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.