Vakantiehuis Castellaccio

1 review over Vakantiehuis Castellaccio in het Nederlands

Super accomodatie

Roland
3-8-2009

Wij zijn geweest van 10 t/m 17.07.2009 met 4 volwassenen en een baby van 8 maanden. Super locatie en prima accomodatie die van alle gemakken is voorzien. Een echte aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Castellaccio

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Castellaccio in Lucolena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Castellaccio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.