Vakantiehuis La Contea

• 7.7Inrichting
  • 8.5Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

4 Reviews over La Contea

• 9Els17-08-2015

Heerlijke plek

La Contea is ons heel goed bevallen: samen met vrienden huurden wij 3 vd 4 appartementen. Prachtig uitzicht, mooi zwembad en ruime appartementen. Deze waren typisch Toscaans/Italiaans ingericht, dus veel antiek en frutsels dus stoffig, maar voldoende middelen om schoon te maken;). Het was erg warm toen wij er waren, airco in de slaapkamers zou in de toekomst een verbeterpunt zijn. De stijle toegangsweg naar La Contea kan wel verbetering gebruiken, na een hevige regen-en onweersbui zaten er diepe geulen in. Dit werd de dagen erna hersteld door eigenaar Luigi, die met zijn vrouw ook een avond heerlijk voor ons heeft gekookt. Wij hadden de vrijstaande grote en goed ingerichte keuken gehuurd, maar doordat het eten overal heel betaalbaar is, hebben we er geen gebruik van gemaakt. Prima gegeten in het dorp bij de plaatselijke pizzeria/ostería. Ook een supermarktje en bakkertje zijn in Pozzuolo aanwezig. In de omgeving is genoeg te zien en te doen, kortom: wij komen zeker nog eens terug!

• 8Inge26-06-2013

Mooie vakantiewoning

Wij huurden appartement Il Portico (de benedenverdieping) van dit mooie huis. Het is een redelijk ruim appartement met woonkamer, 2 slaapkamers (1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden), badkamer, keuken en overdekt terras. Het huis staat geheel vrij in een zeer ruime tuin met zwembad en tennisbaan. Badkamer en keuken konden schoner. Bed en beddengoed waren in orde. Voldoende kastruimte. Meerdere supermarkten aanwezig op 5 minuten rijden. Wij hadden de luxe dat de twee (kleinere) appartementen op de bovenverdieping leeg waren, zodat wij de tuin en het zwembad voor ons alleen hadden. De bovenverdieping lijkt mij minder leuk, omdat deze appartementen geen balkon hebben. Natuurlijk kun je overal in de tuin gaan zitten, maar zij hebben geen "eigen" plekje. Het huis lijkt mij zeer geschikt om met meerdere gezinnen in zijn geheel te huren.

• 9E.E24-06-2009

Een prachtige plek

La Contea een mooie plek om te verblijven,we hadden een appartement op de eerste verdieping.Prachtige slaapkamers,mooie badkamer,keuken met volledige uitrusting.Een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Een mooie tuin met tennisbaan en mooi zwembad.Wij waren hier van 6 t.m.13 juni.2009.Zeker een aanrader voor een mooi vakantie in Toscane

• 9Plugge31-01-2007

Wat een heerlijke prachtige plek.je kijkt uit op de toscaanse heuvels en wat een rust.Het huis is ruim en er zit veel landgoed omheen.er is een lekker zwembad en een tennisbaan.De woningen boven hebben geen balkon om buiten te zitten maar dan moet je een plekje in de tuin zoeken.Wij zaten beneden en hadden een heel groot overdekt terras.Een echte aanrader.

Vakantiehuis La Contea info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij