Vakantiehuis Casa La Colonia

Met jonge kinderen

Aanrader

MW
25-8-2010

La Colonia is een mooie rustig gelegen vakantiewoning met een prachtig zwembad in een leuke omheinde tuin ('s avonds verlicht) op 20min lopen van Lucignano. Enige minpuntje qua ligging is dat de woning weliswaar op een heuvel ligt, maar tussen de bomen, hierdoor is het uitzicht beperkt. Toegangsweg is grind, stukje eerste versnellingswerk om boven te komen.

In de tuin is ondanks de warmte, het gras fris groen (elke nacht gaat de beregeningsinstallatie aan), onder de bomen is altijd wel een plek in de schaduw te vinden. Ruim voldoende tuinmeubilair, stoelen, tafels, ligbedden etc

Woning heeft 5 keurige slaapkamers, een enorme woonkamer (wat moet je ermee in de zomer) en een enorme woonkeuken v.v. alle gemak, vaatw. dubbele oven, magnetron, 6 pits kookplaat. Badkamers (3x) zijn netjes, functioneel, niet luxe, warm water op de verdieping was niet altijd je van het (bad halfvol).

Lucignano is een leuk authenthiek dorp centrale ligging t.o.v. Siena, Florence etc.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa La Colonia in Lucignano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa La Colonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.