Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast Villa Romantica in het Nederlands

Aanrader!

Fam. Tuin
4-5-2013

Villa Romantica is een kleinschalig B&B net buiten de stadsmuur van Lucca, gehuisvest in een mooie villa. Kom je met de auto, dan kun je op het terrein van de villa parkeren. Je loopt gemakkelijk naar het centrum, er zijn ook gratis fietsen te leen. Wij hadden een suite geboekt met een aparte zitkamer en een slaapkamer met hemelbed. Heel comfortabel, smaakvol en gezellig ingericht. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en spreken goed Engels. De service is prima. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar voldoende gevarieerd en van goede kwaliteit. Er is een klein zwembad met bubbelbad en een klein wellness-centrum (geen gebruik van gemaakt). Enige minpunt is het verkeerslawaai van de omringende straten en geluiden van het naastgelegen voetbalstadion, maar 's nachts was het stil en wij hebben goed geslapen. Bij cash betalen 10% korting.

Gereisd Met partner in april 2013

Heerlijke plek

Mieke
3-10-2011

Villa Romantica doet zijn naam eer aan. Prachtig romantisch ingericht hotel met zeer vriendelijk personeel. Ontbijt is prima, keuze genoeg. Verder heeft het Hotel geen keuken maar het ligt net buiten de muur van Lucca en daar heb je restaurants genoeg. Bij het hotel staan fietsen die je gratis mag gebruiken. Heel leuk om een rondje over de stadsmuur van Lucca te fietsen. De eigenaars, de Favilla familie, zijn ook heel hartelijk en behulpzaam. Wij hebben er een heerlijke tijd gehad. Dit hotel staat zeker op ons 'we komen hier terug' lijstje

Gereisd Met partner in september 2011

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Romantica in Lucca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.