Hotel San Martino

Hotel San Martino

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor San Martino voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel San Martino in het Nederlands

Een geweldig hotel

helene
3-8-2009

Wij hebben 1 nacht met onze tienerdochters (14 en 17) gelogeerd in Albergo San Martino. Dit is een geweldig hotel. Het personeel is enorm vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. De kamers zijn super, heel schoon en heel mooi. Onze kamer op de begane grond had een douche met zijstralers en een prachtige romantische muurschildering, een flatscreen en was heel ruim. Onze dochters hadden op de eerste etage zelfs een jacuzzi en een tweede flatscreen in de badkamer. Het ontbijt is erg goed en uitgebreid. Ook de locatie is perfect. Midden in het centrum van Lucca (maar wel in een rustig straatje). Een perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Lucca. Als wij weer in Lucca komen zullen wij zeker hier weer logeren.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• AdresVia Della Dogana, 9 55100(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Martino in Lucca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Martino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.