Géén boekingskosten
ItaliëToscaneLuccaAppartementen LuccaAppartement San Marco Holidays

Appartement San Marco Holidays

ItaliëToscaneLucca

We hebben de beste aanbieders voor Appartement San Marco Holidays voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 9 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

9 Reviews over San Marco Holidays

• 9GJ31-07-2017

Prachtige uitvalsbasis voor vakantie in Toscane

Vriendelijke eigenaren, doen alles zelf waardoor het erg persoonlijk is. Appartementen zijn ruim, modern en erg schoon. Locatie is prima, op 5 minuten lopen van de stadsmuren van Lucca. Bakker, slager en pizzeria aan de overkant van de straat. Ook de supermarkt Carrefour is dichtbij. Aanrader!

• 9Arianne07-01-2012

Prachtig en compleet appartement

Het enige minpuntje is de prijs. Het was wat duurder dan we gewend zijn. De receptioniste / schoonmaakster was ook iets verbaasd dat we twee weken bleven. Verder: niets dan lof! Mooie ruimte, mooi ingericht, compleet, kleurrijk. Bij vervangen van de handdoeken werden ook de flesjes doucheschuim aangevuld. De gratis fietsen vonden we geweldig. Ook om mee naar de supermarkt te gaan (wij hadden geen auto) en naar het stadje. Lopen was ook te doen, maar fietsen was lekkerder. Kortom: aanrader!

• 9Jolande11-09-2011

Prima accommodatie

Vriendelijke ontvangst en zeer servicegericht. Mooie design appartementen, schoon en netjes. Op loopafstand van Lucca centrum, eigen parkeergelegenheid. Top, voor een relaxte vakantie.

• 8Wendy24-08-2011

Super appartement!

Een zeer verzorgd en ruim appartement. Alles erg schoon en goed onderhouden. De eigenaar is erg behulpzaam en zorgt dat zijn gasten aan niets ontbreekt. Prachtig dakterras om lekker te loungen en een prima ( iet zo heel groot) zwembad met ligstoelen met kussens en bijpassende zachte handdoeken. Kortom een prima uitvalsbasis voor een citytrip naar Lucca!

• 9hafra13-08-2011

Super locatie !

San Marco Holidays .... Appartementen op ± 1 km van de stadsmuren superlocatie! Mooie modern appartementgebouw met met mooie en modern ingerichte kamers alles up to date ! Zwembad is niet supergroot maar voorzien van gratis handdoekenen zitjes wel erg mooi. Op de dak van het gebouw bevind zich een groot dakterras met om 's avonds lekker te loungen of gezellig te een glaasje wijn te drinken als je dat dan al niet niet in de stad doet. Tevens kun je gratis gebruik maken van een fiets, ideaal om de stad te verkennen. Dikke voldoende!!!!

• 9M&M12-07-2011

Gastvrij appartementencomplex nabij centrum Lucca

We hebben hier een geweldige vakantie gehad! De eigenaar deed alles zelf, zoals het schoonmaken van de kamers, het zwembad en het inchecken. Hij was zeer sympathiek, behulpzaam en altijd in voor een praatje. Hij vroeg ook regelmatig of het appartement schoongemaakt moest worden of dat we nog schone handdoeken nodig hadden. Het appartement op zich was erg modern ingericht en heel schoon. Aan de overkant zit naast een echt Italiaans koffiezaakje, een bakker, een slager en een kiosk. Het is wel erg belangrijk om contact geld mee te nemen! Ook een heerlijk zwembad met ligstoelen. Al met al een topvakantie!

• 9Liesbeth14-05-2010

Fris, schoon en vriendelijk

Appartementen zien er van de buitenkant wat somber uit, donkergrijs, alle luiken waren dicht toen wij er waren. Verzorgd zwembad, helaas was het weer te slecht om te zwemmen. Van binnen goed verzorgd, schoon, vrolijke kleuren, hip en smaakvol. Twee kookplaten, servies en pannen aanwezig. Ruime douche, lekkere harde straal, heet water. Balkonnetje aanwezig in ons appartement maar dat verschilt. Bedden zijn goed, voldoende kastruimte. Ons appartement had één tweepersoonsbed en een bedbank voor 2. Ligt iets buiten de muren van Lucca, naar het centrum is het ongeveer 10/15 minuten lopen. Wij hebben fietsen gehuurd in Lucca. Aan de overkant is een slager, bakker, pizzeria (afhaal) en ernaast een tentje om koffie te drinken. De twee eigenaren (broers) zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, spreken nauwelijks Engels. De dame die schoonmaakt spreekt goed Engels en is uitermate behulpzaam. Kortom, geweldig leuk appartementencomplex, zeer aan te bevelen!

• 10noor Dekker12-07-2009

wereldplek

Superstrak verzorgd design appartement, sympathieke eigenaar, mooie uitvalbasis voor stedenbezoek Florence , Lucca en omgeving.

• 8Sim21-04-2008

Appartementhotel in zentrumsnaher Lage (300m zur Stadtmauer), ohne klassischen "Hotelservice", also kein Frühstück, aber 2 typisch italienische Kaffeebars in direkter Umgebung. Modernes und originelles Ambiente (Ikea-Style). sauber. Service sehr freundlich. Kleiner, netter Pool, konnten wir wegen Wetter leider nicht nutzen.

Appartement San Marco Holidays info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)