Hotel Principessa

ItaliëToscaneLucca

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Principessa voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 5 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Principessa

• 9Gino28-07-2013

mooi herenhuis

mooi hotel op een 5 tal km van centrum van lucca. Ligt naast een vrij drukke baan maar in het hotel heb je er geen last van. hotel is gevestigd in een oud herenhuis en ligt dan ook op een prachtig domein. kamer was zeer ruim met een mooie inkomhal en hoekje om was een mooi groot bed met aangrensend in aparte ruimte een ruime badkamer met bad ( jacuzzi ) en aparte regendouche. ontbijt was uitgebreid en het was mooi weer dus we konden gezellig buiten eten in de mooie tuin rond het hotel. is ook zwembad aanwezig buiten maar daar konden we nog niet in. lucca ligt op een kleine 10min rijden en daar kan je best buiten centrum parkeren op 1 van de vele daarvoor voorziene parkings die wel allemaal betalend zijn.

• 10greg manning07-08-2010

heerlijke plek

een prachtige villa,met een prachtige tuin met zwembad,heerlijke ruime koele airco kamers, zeer vriendelijke en service gericht personeel. naar lucca centrum in slechts 20 minuten kortom we hebben het in villa principessa geweldig gehad.

• 9pieneke meijer23-06-2010

heerlijk,rustig,gastvrij en servicegericht

Een rustig plekje, maar Lucca is snel te bereiken, oud landhuis met de sfeer van toen !! Ruime grote kamer en badkamer met inpandig terras. Bijzonder vriendelijk en servicegericht personeel. Zwembad groot genoeg, niet echt voor kleine kinderen geschikt; er is behalve het zwembad weinig voor ze te doen. Dit is een hotel voor mensen die rust zoeken Restaurant ok, niet spectaculair, maar door de vriendelijke bediening heb je toch een gezellige avond! Wij komen terug !!

• 6vlamingen09-08-2009

oud en versleten

Oud hotel midden van een oud bamboe-bos. Is een charmant gebouw van enkele eeuwen geleden met kamers uit dezelfde periode. Het personeel en de ontvangst is vriendelijk en behulpzaam, de gemeenschappelijke kamers zijn enorm ruim en in de stijl van toen maar de kamers en vooral de badkamer zijn zéér dringend aan renovatie toe, ze hebben geen comfort van deze tijd en passen meer in een legerkazerne of in een belgische gevangenis. Het zwembad en de loopruimte errond zijn ook aan vervanging toe en zelfs gevaarlijk voor verwondingen bij kinderen ( houten planken ). De maaltijden dateren waarschijnlijk ook uit de 12-de eeuw want die waren uiterst flauw, ronduit slecht. Nog nooit in Italië zó slecht gegeten als in dit hotel, ook het ontbijt is flauw met Makro-broodjes en slappe kloosterkoffie in een land dat prat gaat op zijn koffiecultuur. Het oude bos zit vergeven v/d agressieve muggen die je aanvallen zowel binnen, buiten het hotel en zeker a/h zwembad. Sorry, maar nooit nog terug.

• 10monique25-06-2009

je ne sais pas ce que signifie "titre de révi

cet hôtel est un pur enchantement. Une villa ancienne, chargée d'histoire et d'oeuvres d'art, un parc ombragé d'espèces magnifiques et de bambous, le calme, le silence et le raffinnement, un service charmant et efficace... Nous recommandons cet hôtel aux plus exigeants !

• 9R.A. Winter26-07-2007

Perfecte locatie voor mensen met behoefte aan rust, en hotelpersoneel die dat volkomen begrijpen!

• 6e. boersma12-10-2004

Erg mooi gebouw maar hier moet dus echt wat aan gebeuren. In onze kamer rook het ontzettend muf en alles was echt oud en aan vervanging toe. Ook de ontbijtzaal moest echt gerenoveerd worden. De mensen waren allemaal erg aardig, daar was niets aan op te merken. Het hotel ligt helaas volledig tussen de bomen, dus in de nazomer is het er erg donker. Aan het einde van de middag zijn we buiten volledig opgegeten door de muggen, dus dat was ook wat minder. En dat allemaal voor 225 euro per nacht. Jammer van het mooie gebouw en de aardige mensen, maar ik had er hogere verwachtingen van.....

Hotel Principessa info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV