Hotel Palazzo Alexander

Luxe hotel, Familiehotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag32°17°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Palazzo Alexander voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Palazzo Alexander in het Nederlands

2008

mooi hotel midden in lucca

r en p
26-8-2008

Dit hotel ligt midden in Lucca en op loopafstand van alle bezienswaardigheden. De service is super en het hotel biedt een parkeerplaats in de stad aan voor euro 13 per dag. Het is een heel sfeervol hotel met mooie details. Het ontbijt is prima verzorgd als je tenminste van sterke koffie houdt! Verschillende kamers hebben een mobiele airco maar dat is geen probleem. Echter er is 1 groot nadeel: de kamers zijn heel erg gehorig. Je hoort echt alles, de buurman die naar de wc gaat tot aan de telefoon van de receptie toe. Erg jammer alhoewel dit natuurlijk wel een beetje te verwachten is in zo'n oud pand. Even rekening mee houden dus. Verder is het echt een super hotel en echt een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2008
2007

Eind augustus in dit hotel geweest

Martine en Rutger
6-9-2007

Eind augustus in dit hotel geweest. Prima uitgangspunt om Lucca te bezoeken. Alles op korte loopafstand. Hotelkamers schoon en van alle gemakken voorzien (airco, schone en goede, maar beetje kleine douche). Het hotel is zeer knus en de kamers zijn smaakvol en romantisch ingericht (zoals hieronder vermeldt naar de opera's van Puccini). Aanrader is om een Puccini concert te volgen. Samenvattend, een uitstekend hotel voor 3 dagen Lucca!!!

Gereisd Anders in september 2007

Bezocht 24 t/m 26 juni 2007

Marcel
28-8-2007

Bezocht 24 t/m 26 juni 2007. Dit pittoreske hotel ligt binnen de stadsmuren van Lucca hetgeen ik me heb laten vertellen al zeer speciaal is. Het is een kleinschalig hotel met slechts 9 kamers die geen nummer hebben maar zijn vernoemd naar werken van de in Lucca geboren componist Puccini. Deze accomodatie is alleen logies/ontbijt te boeken. Het ontbijt was perfect en de bediening geweldig. Men boekt graag voor de gasten een tafeltje om s'avonds gezellig in het centrum te gaan eten bij een leuk restaurantje of trattoria. Lucca is een prima locatie voor een dag of 3. Je kunt in de nabije omgeving Pisa bezoeken (30 minuten met de auto) en ook Carrara is zeker de moeite waard. Van hieruit zijn wij verder gereisd richting Sienna.Deze locatie is een echte aanrader voor liefhebbers van het authentieke Italie !

Gereisd Met partner in augustus 2007

Dit pittoreske hotel ligt in binnen de stadsmuren van ik 9

Marcel Quadvlieg
25-8-2007

Dit pittoreske hotel ligt in binnen de stadsmuren van Lucca hetgeen ik me heb laten vertellen zeer speciaal is. Het is een kleinschalig hotel met slechts 9 kamers die geen nummer maar zijn vernoemd naar werken van de in Lucca geboren componist Puccini. Deze accomodatie is alleen logies/ontbijt te boeken. Het ontbijt was perfect en de bediening geweldig. Men boekt graag voor de gasten een tafeltje om s'avonds gezellig in het centrum te gaan eten bij een leuk restaurantje of trattoria. Lucca is een prima locatie voor een dag of 3. Je kunt in de nabije omgeving Pisa bezoeken (30 minuten met de auto) en ook Carrara is zeker de moeite waard. Van hieruit zijn wij verder gereisd richting Sienna. Geboekt via Vrij Uit exclusief. Deze locatie is een echte aanrader voor liefhebbers van het authentieke Italie !

Gereisd Met partner in juni 2007
2006

Palazzo Alexander is geen appartement maar een hotel met

EvL
6-8-2006

Palazzo Alexander is geen appartement maar een hotel met negen kamers die elk zijn vernoemd naar opera´s van Puccini. Het is een prachtig sfeervol gebouw met schitterend ingerichte kamers. De service is ver boven dat van een gemiddeld driesterren hotel. Dit is echt een aanrader voor wie enkele dagen wil doorbrengen in één van de mooiste plaatsen van Italië.

Gereisd Anders in Sun Aug 06 2006 18:28:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palazzo Alexander in Lucca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palazzo Alexander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.