Hotel Napoleon

ItaliëToscaneLucca

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Napoleon voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 3 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Napoleon

• 7bs_hiemstra05-05-2014

Prima

Prima en gewoon hotel, biedt alles wat je nodig hebt. Goed geïsoleerde kamers. Helaas niet echt gezellig (ook vanwege de ligging aan een autoweg). Wij vonden het wel heel jammer dat er geen zwembad is, terwijl het hotel daar genoeg terrein voor heeft.

Verder goede service, prima verblijf gehad. Lopen naar Lucca kost je ongeveer 10 - 15 minuten, goed te doen.

• 10Bert en gea29-06-2011

uitstekend hotel, aanrader

een dag verbleven in dit Hotel, erg vriendelijk engels sprekend personeel. gratis wifi en gratis fietsen . Fietsen op de muren van lucca, echt heel leuk. Hotel kamer was uitstekend, hotel ligt bij een drukke weg, maar daar merk je in het hotel niets van, prive parkeerterrein gatis. Kortom een aanrader. Enigste minput voor zover je iets wilt vinden is dat er geen restaurant in het hotel zit, maar het is ook veel leuker om in Lucca zelf te gaan dineren dus dat was voor ons geen punt. wij betaalden trouwens 90 euro in juni voor een overnachting met (prima) ontbijt.

• 8Rob15-09-2008

goede uitvalsbasis voor lucca en omg

aan de buitenkant een beetje verouderd maar hotel, wij hadden echt een enorme kamer en badkamer, met 2 persoonsbed en een extra bed. De kamers zijn wel nieuw en zien er verzorgd uit, grote douchecabine, wc + bidet. Zeer vriendelijk personeel. gratis fietsen om lekker mee door Lucca te rijden. Een ritje over de stadswal is echt heerlijk ! Het hotel ligt ongeveer 600 meter van het oude centrum. Het is misschien eerder een goed 3 sterren hotel, maar wij hebben er ons prima vermaakt en na een verschrikkelijke ervaring in een borgo in de Garfagnana waren wij blij dat we hier nog na middernacht terecht konden en zijn 3 nachten gebleven.

Hotel Napoleon info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij