Bed and Breakfast Lucca In Villa Elisa

Bed and Breakfast Lucca In Villa Elisa

8.6Fantastisch

Italië, Toscane, Lucca

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Lucca In Villa Elisa?

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Lucca In Villa Elisa voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfast info

6 reviews over Bed and Breakfast Lucca In Villa Elisa

• 8Ingrid13-06-2012

Fijn B&B heel dichtbij centrum Lucca

Erg fijn B&B in Lucca. Dicht gelegen bij de stadmuren, waarbinnen het centrum ligt. Het bestaat uit 3 villa's waarin de appartementen liggen, wij zaten in villa Gentucca, gelegen naast villa Elisa. We hadden een ruime kamer en alles was erg fijn schoon, ook de badkamer. Ruime douche, goed voor 2 personen, maar dat heeft niet iedere kamer. Fijne, wat harde matrassen op het bed. Ontbijt voor in Italie goed; verse broodjes, diverse zoete broodjes, verschillende soorten beleg, eitje, fruit, yoghurt etc. Wel een erg slechte akoestiek in de ontbijtzaal (kelder van Elisa) wat niet altijd even goed op mijn ochtendhumeur werkte :-)

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 0frankenmarina06-06-2012

Mooie kamer op steenworp van stadsmuur

Leuk oud herenhuis waarin een aantal kamers zijn gemaakt voor gasten. Het huis ligt op 3 minuten lopen van de stadsmuur en bij poort Elisa. Je kunt de auto achter parkeren (beetje krap) en die laat je daar gewoon staan. Personeel is uitermate vriendelijk en spreken prima Engels. Goed ontbijt en een ruime kamer met tv en wifi. Beneden staat een pc met internet die je gewoon mag gebruiken. Niets dan lof!

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Polet23-07-2011

Een echte aanrader!

Vriendelijke en behulpzame uitbaters, verzorgd ontbijt en gratis parking. Er is ook gratis WIFI wat heel mooi meegenomen is.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Henny en Marga20-07-2011

Super plek midden in het centrum van Lucca.

Wij waren in juli 2011 ivm het Summerfestival 4 dagen in Lucca. De accomodatie was de dependance van Villa Elisa midden in het centrum. Zag er netjes uit met de badkamer apart ( wel geheel voor ons alleen). Daardoor was geen ontbijt mogelijk ( extra 6 euro) , maar dat was voor ons geen bezwaar, in de nabijheid zitten meerdere leuke gelegenheden waar je tussen de Italianen lekker een cappuccino kan drinken. Zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Frank en Sandra10-10-2008

leuke stadsvilla, centraal gelegen

Begin september 4 dagen hier verbleven. Mooie stadsvilla, in rustige straat, op loopafstand van het oude centrum binnen de stadsmuren. Ruime kamers, parkeergelegenheid op eigen terrein en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijke en behulpzame ontvangst door gastvrouw. In het centrum van Lucca heb je een ruime keuze aan (heerlijke) restaurants.

Gereisd met partner in oktober 2008

Bed and Breakfast Lucca In Villa Elisa info