Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag9°4°
Bed and Breakfast La Mimosa

We hebben een aantal aanbieders voor La Mimosa voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast La Mimosa in het Nederlands

Prachtige B&B; een hotel waardig

de bruin
7-9-2010

Vlak naast de muren van Lucca, gratis fietsen als je goed oplet waar je boekt . Lucca ligt slechts 200 meter van de B&B (het ommuurde gedeelte). Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel. De kamers zijn heel erg mooi, erg hoog en voorzien van Airco. Enig nadeel vonden wij de harde bedden. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Mimosa in Lucca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Mimosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.