Bed and Breakfast La Magnolia

BedAndBreakfastWeer vandaag30°19°
Bed and Breakfast La Magnolia
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Magnolia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast La Magnolia in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Deze B&B is een echte aanrader! Meer centraal kun je je een locatie bijna niet wensen. Stap je echter door de grote houten voordeur, loop je door een zgn. zuilengalerij, dan is het nog maar een gietijzeren poort door om te komen in een mooie, rustig gelegen binnentuin. Er grenst wel een tuin van een restaurant aan, maar daar heb je geen last van. De kamer is ruim genoeg, een koelkastje voor een koud wijntje zou fijn geweest zijn. Andrea is erg behulpzaam en spreekt goed Engels. Het ontbijt mag je op twee plaatsen in de stad nuttigen (met bonnetjes). Als je een Zoetekouw bent, heb je geluk.

Een heerlijk plekje in Lucca. Wat ons betreft een echte aanrader.

Fantastisch plekje

Sabina
17-8-2010

Leuke B&B met de 2 Laura's. Mooi verbouwde Palazzo. Zeer vriendelijke ontvangst met uitgebreide informatie over de stad, wat te zien, waar te eten, te shoppen en een ijsje te halen. Prima B*B, wij hadden een appartement met z'n 3en. Uitklapbed is goed voor een kind, maar niet voor volwassenen. Vlakbij het centrum, het station.

TV ontvangst niet optimaal, maar ach....ook niet echt belangrijk. Schoon appartement, wel boven ooghoogte wat spinrag en stof.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Magnolia in Lucca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Magnolia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Magnolia scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.