Appartement Casa San Rocco

1 review over Appartement Casa San Rocco in het Nederlands

Heerlijke plek

petermarjon
6-8-2010

Op 10 min van het centrum van Lucca dit fantastische appartement. De familie heeft zelf een mooi huis waar ze een aantal appartementen omheen hebben gebouwd/opgeknapt. Wij zaten in de grootste op de eerste verdieping. Heel veel ruimte, schoon en stijlvol ingericht. Buiten is een terras met meerdere mogelijkheden om te zitten (eten). Het zwembad is heerlijk, de tuin met grasveld prima. Op de foto's van de website zie je een vijver in het grasveld; deze is inmiddels met een hek beveiligd voor kinderen. Lucca is een geweldig stadje; in de buurt is een pizzeria, dichtbij een ijssalon en een café. Pisa is ook heel dichtbij en je zit ook zo op het strand. Kortom: een heerlijke plek voor een vakantie waar je helemaal kan bijkomen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Casa San Rocco

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa San Rocco in Lucca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa San Rocco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.