Vakantiehuis Casa La Sella

1 review over Vakantiehuis Casa La Sella in het Nederlands

Casa Scorpio

V77
23-9-2012

Leuke vakantiehuis met zwembad. Wel heel erg afgelegen (min. 30 minuten tot een normale autoweg) en erg veel insecten in en om het huis. Vooral de schorpioenen waren wij niet erg van gecharmeerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa La Sella in Lucca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa La Sella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.