Hotel Carignano

ItaliëToscaneLucca

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Carignano voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 4 reviews

8.3FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Carignano

• 8Leo03-10-2012

Hotel Carignano

Het Hotel ligt langs een weg tussen 2 dorpen op 6 km van de stad Lucca. Een prima hotel met ruime kamers en een ruime toilet ruimte. Een gevarieerd ontbijt. Ook in het restaurant is het eten prima. Het zembad is erg klein De ligging van het hotel is prima om dagtrips te maken in het noorden van de Toscane. Lucca is een gezellige stad om savonds te eten en rond te lopen.

• 9Mirjam05-03-2012

leuke vakantie

Het was een heerlijk hotel! Personeel onwijs vriendelijk. Ontbijt was iets minder.... maar!!!! het avond eten was geweldig! Aan de balie kon je vragen om een maaltijdbon en dan krijg je voor 15 euro een 3 gangen menu in het restaurant. Het hotel is wel een beetje zoeken. Onze Tom Tom kon het niet vinden maar met veel vragen, kwamen we op onze bestemming aan! Verder de kamer is heel netjes. Met airco en Italiaanse tv zenders. Elke dag werd onze handdoeken verschoond.

• 9Liesbeth Verschuren15-08-2011

gewoon een fijn hotel, ideaal voor fietsers

Hotel ligt vrijwel aan fietspaden langs riviertje naar Lucca en Pisa. Gewoon een heel fijn hotel, waar alles prima is geregeld. Goede kamers met prima bedden en airco. Heerlijk ontbijt met veel keus, vers fruit, taart! Gezellig internethoekje met banken, internet, TV en boeken in de lounge. Goed restaurant, met dagelijks verse vis en heerlijke pizza's en toetjes!! Kindvriendelijk met zwembad in de tuin. Men spreekt goed Engels.

• 7A en W20-08-2009

Gemiddeld hotel

Vriendelijk personeel in het hotel, maar geen gezelligheid. We hebben's avonds wel buiten gezeten, maar dat was niet gezellig. Er liep niemand op het terras om te bedienen. Verder was de kamer ruim, maar helaas deed bij ons de airco het niet. Dit zou misschien 1 of 2 dagen duren, maar na 6 dgn hadden we nog steeds geen airco. Om tegemoet te komen, mochten we net zoveel water bestellen als we wilden, maar daarmee hadden we natuurlijk nog steeds geen koele kamer! Afkoelen in het zwembad, was ook niet echt uitnodigend. Op de foto ziet het er leuk uit, maar het was een houten badkuip in het groot. Het water was niet helder en om eruit te komen, was er niet eens een trapje. Overigens was dit nog wel gerealiseerd. Wij hadden onze fietsen bij en dat is een aanrader. Het plaatsje Lucca is te ver van het hotel af om te lopen. We fietsten er ongeveer een half uurtje op.

Hotel Carignano info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar