8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Ai Cipressi voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Ai Cipressi in het Nederlands

Rustige B&B dicht bij oude centrum Lucca

Michiel, 1-9-2017

Fijne B&B, dicht bij het oude centrum van Lucca.

Wij hadden een heerlijk grote familiekamer (eigenlijk 3kamer appartement) met airco. Fijn is dat er nog een klein zitje buiten is aan de galerij. Parkeerplaats auto voor de deur.

Eigenaar ontving ons vriendelijk en gaf goede informatie over ons verblijf in Lucca. Fietsenverhuur door eigenaar (doen want ideaal om Lucca te verkennen!!) prima. Op ontbijt is niets aan te merken.

Binnen 5 minuten fietsen of 10 minuten lopen waren we bij de stadspoort van Lucca. Heerlijk stadje om een dag te verblijven.

Aan het eind van de straat zit een heerlijke ijssalon en 100 meter verder een prima pizzeria Le Mura.

Aanrader!

Gastvrijheid in een net B&B op een superlocatie!

Janneke, 15-8-2010

Een net B&B (met airco!) op een toplocatie in Toscane. In Lucca zelf is al genoeg te zien, en met de trein ben je ook in een vloek en een zucht in Firenze, Pisa en Viareggio (mooi strand!)

Het B&B zelf wordt gerund door een vriendelijke, bescheiden Italiaan die je gelijk de eerste minuut thuis doet voelen. Hij is tevens een grote hulp bij het verkennen van de regio. Water in de koelkast mag je meenemen als je een euro in het spaarpotje gooit, zo schattig.

Het is geen hotel, en dat heeft zijn voordelen (eigen sleutel om binnen te komen, prijs valt mee, knusse sfeer zonder massaal gebeuren) en zijn nadelen (minder voorzieningen) maar ja: daar betaal je dan ook niet voor!

Kortom: een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ai Cipressi in Lucca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ai Cipressi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Ai Cipressi scoort een 8.86 uit 10 op basis van 2 reviews.