Tijdelijk €25 aanbetaling

Agriturismo Corte Benedetto

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Agriturismo Corte Benedetto voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

Meer bed & breakfast info

2 Reviews over Agriturismo Corte Benedetto

• 10Hans29-09-2017

Ga hier naar toe

Wat een mooie omgeving en wat een goede ligging heeft dit hotel. Midden tussen de wijngaarden en olijf boomgaarden Toch dicht bij de bekende plaatsen die je wil bekijken in toscane. Een zeer ruime kamer kregen wij tot de beschikking in het "bij"-gebouw. Hoewel we laat waren had men keurig op ons gerekend en alles lag klaar. Vriendelijke mensen werken hier en ze hebben een mooi en schoon zwembad. Jammer dat je er alleen kan ontbijten. Maar gelukkig ligt op de kruising vlak bij een gezellig italiaans restaurant . La legge. Ook prima. Met een huisgemaakte limoncello na afloop. Top

• 9de Boer07-08-2013

Fijne week

Deze agriturismo is echt een aanrader! Een hartelijk ontvangst van eigenaresse Ester en haar man ,Prachtige kamer met een heerlijke super werkende airco.Alle dagen schoongemaakt en schone handdoekenJe word meteen in de familie opgenomen.'s avonds ie er een restaurant service, de kok kookt de sterren van de hemel, en het is allemaal even lekker, Je krijgt wel 5 gangen met koffie met een likeurtje als afsluiting. Het is iedere avond eten wat de pot schaft, maar dat heeft zeker zijn charme, en het is iedere avond weer een verrassing wat we krijgen. Dit is overigens wel vrijblijvend . Het ontbijt is voor italiaanse begrippen goed verzorgd , verse vleeswaren ,eitje vers brood enz.. Verder is er een heerlijk ruim zwembad aanwezig met voldoende ligbedden en parasols.

Bed & Breakfast Agriturismo Corte Benedetto info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Pollinelle, 19, 55012