Appartement

2 reviews over Appartement Podere Casarotta in het Nederlands

Heerlijk appartement

robbertwescher
20-6-2013

We hebben een week in Podere Casarotta gelogeerd. Het is een fantastisch gelegen appartement waar je zeer gastvrij ontvangen wordt ( je krijgt zelfs badslippers). Simone is altijd beschikbaar voor raad en daad en zijn kookkunsten moet je zeker uitproberen , de toscaanse maaltijd is beslist een toegevoegde waarde. Enige minpunt is het feit dat het leven vroeg begint , de tuinman begint om 7 uur en ondanks dat hij zo stil mogelijk zijn werk doet wordt je hier toch wakker van.

Gereisd met partner in juni 2013

Perfect place to chill...

Peter den Hartog
31-5-2012

We stayed here at he end of May. it's in the east part of Toscane but very central to everything interesting (f.e. 25 km from Florence). We visited from here also Umbria which is a 2 hour drive. With 2 adults we booked the smallest apartment. It was clean, fully equipped, cosy and romantic.

But he most important thing was the feeling of completely rest and relaxation.....(also at the swimming pool). Because it's also at he other side of the A1 (less touristic) it gives you this best value for less money.

Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Podere Casarotta in Loro Ciuffenna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Podere Casarotta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.