Vakantiehuis Casa Sebastiano

1 review over Vakantiehuis Casa Sebastiano in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

Eenvoudig maar prima boerenhuis

Mariska, 22-9-2009

Wij zijn hier deze zomer geweest (2 weken). hebben via een nederlandse reisorganisatie geboekt. Het is echt geen luxe maar prijs-kwaliteit was prima. Prachtige, schitterende omgeving (firenza 40 km).

Voor kinderen is er weinig tot niets te doen (houd hier rekening mee). Eigenaren spreken slecht engels, maar met handen en voeten kwamen we er goed uit (leuke situaties opgeleverd). Voor rust en natuur zoekers en voor Italiegenieters zonder luxe ambities zit je hier geweldig. Wij hebben het in 1 woord heerlijk gehad. Groet familie de Jong

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Sebastiano in Loro Ciuffenna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Sebastiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Sebastiano scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.