Reviews over Lorenzana

Heerlijk plekje

Richelle,
    17-5-2013

Lorenzana ligt boven op de heuvel, het huis ligt dichter bij het plaatsje Laura (wijnproeverij zit om de hoek, afhaalpizzeria in de hoofdstraat). Een supermarkt ligt 10 km verderop. Giancarlo (spreekt aardig Engels) en Claudia zijn de lieve en zeer behulpzame eigenaren, ze wonen in Livorno. De enige buren zijn de vriendelijke (alleen Italiaans sprekende) Mario en Anna, van wie we een mand verse eitjes kregen.

Vooral de grote tuin was geweldig. Voor gezinnen met kinderen staat die vol met speelgoed. Komen er geen kinderen, dan wordt dat opgeborgen in de schuur achter bij de boomgaard met kersen- en vijgenbomen. Sowieso is voor kinderen alles aanwezig: bedjes, stoel, fietsjes etc.

Slaapkamers en een badkamer/wc zijn te bereiken via de trap buitenom. De keuken heeft een grote koelkast, vriesvak, oven en espressoapparaat, inclusief een pot met gemalen koffie. Het huis is ingericht met antiek meubilair, en dat ruik je ook wel. Maar met zo'n tuin wil je toch alleen maar buiten zijn.

Fantastische plek

Henk Moreel,
    21-11-2012

Een heerlijk rustig gelegen huis in hartje Toscane in de vrije natuur.Hier wil je als Toscane liefhebber graag zitten.We zijn hier eind september geweest en we hadden geweldig weer.Iedere avond konden we tot +/- 2100 hrs buiten zitten in de kolossale tuin.Regelmatig barbecuen met verse kruiden uit de tuin .Voor de omgeving zie de vorige beoordelingen.Zeer vriendelijke familie/eigenaar .

Heerlijke plek

familie van tatenhove,
    4-8-2012

Je zit vlakbij een klein gehuchtje op 500 m. afstand waar je wel de meest noodzakelijke dingen kunt kopen en het stadje Collesalvetti is 10 km verderop. Je hebt de allerliefste en behulpzaamste buren die je je maar kunt wensen. Met de auto ben je overal zo. Het enige wat wij en de kinderen hebben gemist is een zwembad in de super grote tuin. Ook de eigenaar is bijzonder vriendelijk en behulpzaam en als je weggaat heb je het idee dat je er vrienden voor het leven hebt gemaakt.

Heerlijk huis en tuin

Chiel,
    20-9-2011

Ideaal voor een gezin met kleine kinderen. Een heerlijk vrijstaand huis met een heel grote tuin met veel privacy. Tuin is volledig omheind dus veilig. Het huis staat aan een eigen weggetje dat ook naar het huis van de (aardige en behulpzame) buren leidt. Evenwijdig aan een grotere, drukkere weg maar geen hinder. De eigenaar (Italiaans maar Engels sprekend) is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het huis heeft een (overdekt) terras met buiten bbq. Geen zwembad (een opblaasbadje voor de kinderen kan wel natuurlijk) maar het (zand)strand is een half uur rijden. Er is veel speelgoed voor kinderen aawezig. (woon)keuken en slaapkamers zijn eenvoudig maar prima. Badkamer heeft een ligbad. Eigenlijk is alles wat je wenst aanwezig behalve eventueel een zwembad. Wij gaan komende zomer voor de derde keer.

Meteen doen. Geweldige plek, heerlijk vertoeven.

Ronald Boerkamp,
    24-8-2011

De tuin en het huisje zijn volledig besloten door een hek waardoor je als ouders perfect rustig kunt zitten.

Lorenzana scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews