ItaliëToscaneLondaVakantiehuizen LondaVakantiehuis Casa Valpiana

9.8FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9.9Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

3 Reviews over Casa Valpiana

• 10Marieke23-09-2020

Geweldige plek! We komen zeker terug!

Wij, een gezin met 3 kinderen in de leeftijd van 19, 17 en 12 jaar hebben genoten van een week Valpiana. Het huis is een ruim, zeer schoon huis, comfortabel, sfeervol met allerlei extra's. Zowel buiten als binnen zijn er allerlei, allemaal even mooie plekjes om je terug te trekken en te genieten van uitzicht over de Toscaanse bergen en het privé zwembad. We hebben genoten van de grote tuinen met bloemen, allerlei kruiden en vlinders. In dit mooie, centraal gelegen stuk van Toscane is gelukkig niet teveel toerisme. We reden makkelijk naar allerlei pittoreske dorpen, indrukwekkend Florence en verschillende outdoor activiteiten in het aangrenzende nationale park waar je ook prachtige bergwandelingen kan maken. De eigenaren zijn vriendelijk, spreken Italiaans, Engels en Nederlands, behulpzaam en hun biologische producten zijn een heuse aanrader. Het was voor ons een quality-time vakantie die veel te snel voorbij.

• 9Cynthia12-08-2018

Heerlijk een week vakantie gehad, maar dan ook echt vakantie! Weg van alle drukte in de stad en de rust opgezocht, dat is de vakantie wat we wilde en gekregen hebben. Onze dochter was helemaal weg van het zwembad en wij trouwens ook, echt een verademing met de warme dagen die we hadden in Italië.

De gastvrouw Nannete is ontzettend aardig en lief. We vonden het altijd gezellig als we ze even een praatje kwam maken met ons.

Zeker de moeite waard om eens naartoe te gaan!

• 9G.I.X. Timmerman01-10-2013

Super locatie voor een familievakantie!

Prachtig gelegen landhuis in het wonderschone Toscane. Zeer ruime accommodatie (max.12 personen). Eigen zwembad en prachtige grote tuin! Vriendelijke Nederlands sprekende gastvrouw.

Vakantiehuis Casa Valpiana info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij