Camping San Giusto Montalbano Green

ItaliëToscaneLimite sull'Arno

We hebben een aantal aanbieders voor Camping San Giusto Montalbano Green voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 37 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 37 reviews
  • 7Eetgelegenheden
  • 5.1Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

38 Reviews over San Giusto Montalbano Green

• 8Voila Nazeb22-08-2019

vriendelijk, goede ligging en mooie omgeving

Heerlijke camping. Ligt mooi gelegen. Er is een klein zwembad tot 1m40 aanwezig. Ideaal voor als het heet is. Op de camping zelf kan je goed eten. Vanaf Montelupo kan je met de trein in 20 of 30 minuten naar Florance. Pisa en Luca zijn een klein uurtje rijden. De eigenaren van de camping zijn enorm gastvrij en zeer behulpzaam. Dochter spreekt goed Engels. Ouders niet echt, maar met wat handen en voeten kom je heel ver. Het sanitair is wat verouderd. De eigenaren hebben de camping sinds 2 jaar en ze gaan ieder jaar wat verbeteren. Er zijn genoeg douches en toiletten verspreid op de camping. Het uitzicht is afhankelijk van waar je staat. Wij stonden wat lager en keken net over bomen, maar dat vonden wij niet erg. Als je naar het restaurantje loopt dan zie je mooi uitzicht. Kortom: ideale camping voor rust, uitstapjes en lekker eten.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Francis Lorie30-07-2019

Camping ligt in een prachtige omgeving rustige camping, kindvriendelijk. Nette accomodatie wij hadden een mobile home, met airco. Heerlijk zwembad! Heerlijk eten op de camping en vriendelijke familie die de camping runt! Elke ochtend verse broodjes op de camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8P.Vet04-07-2018

Goede locatie voor bezoek steden Toscane

Erg vriendelijke beheerders, die deze camping onlangs hebben overgenomen. Erg behulpzaam. Sanitair verouderd, maar wel schoon. Heel fijn dat er een zwembad is. In voorseizoen verschillende nationaliteiten. Je kunt er eten, brood bestellen en wat drinken op het terrasje. Wij vinden het een aanrader! Voor echte kampeerders die niet op luxe uit zijn.Vanuit Montelupo of Empoli gemakkelijk met de trein naar Firenze, Siena, Pisa.

• 7Staat v/h sanitair
  • 2Manon02-08-2017

Nooit meer. Blijf weg.

Staat vh sanitair zeer slecht. Vies. Wordt nauwelijks schoongemaakt. Algehele indruk camping is zeer onverzorgd en sterk verouderd. Zwembad ronduit vies. Locatie op zichzelf mooi, hoog gelegen. Echter in tegenstelling tot wat op de website wordt vermeld op flinke afstand van steden als Florence (55 min). Personeel lijkt vriendelijk maar zeer incapabel. Nooit meer. Eerder weggegaan.

• 2Eetgelegenheden

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 3Lotte21-09-2016

Onveilig en vergane glorie

Samen met mijn partner en kinderen van 3 maanden en 3 jaar hebben wij in een stacaravan gezeten. Het begon erg slecht, bij het inchecken werden we beroofd, terwijl de auto vlak voor de incheckbalie stond. Al onze spullen weg, we zijn drie dagen bezig geweest vanalles te regelen, met een zeer slecht werkende wifi. De eerste dagen hebben we geprobeerd er iets van te maken, op de camping zijn faciliteiten voor kinderen, je kunt een wijntje kopen bij de bar, er is een zwembad... Maar helaas heel erg teleurgesteld. De camping is vergane glorie, de faciliteiten zijn vies en slecht onderhouden, er lag glas op het speelplekje en het zwembad is vies. De stacaravan hetzelfde, veel kapot en zeer slecht onderhouden. Zeer vervelend vond ik dat we bij het boeken een schaduwrijke plek vroegen, maar de caravan bleek in de volle zon te staan. Onze baby heeft vrijwel niet kunnen slapen en krijste de longen uit zn lijfje. Na 3 dagen vertrokken, geen cent teruggekregen en nul empathie, men geloofde ons verhaal niet eens. Echt een heel vervelende ervaring.

• 3Staat v/h sanitair
  • 5M. Hassink30-08-2016

Jammer!

Wij hadden voor 11 dagen een Safaritent geboekt via een touroperator op deze camping. De camping heeft een mooie ligging en de omgeving is prachtig. Helaas was de camping zelf echt vergane glorie, slecht onderhouden. De sanitaire voorzieningen waren echt vies. Er werd nauwelijks tot niet schoongemaakt ( na 6 dagen hebben we voor het eerst iemand even zien schoonmaken, maar daarna zaten de vieze vegen en vlekken nog steeds op de muren etc.). Toiletten waren vies en de vuilnis op toiletten kwam tot over de afvalemmertjes, erg onsmakelijk. De vuilnisbakken waar iedereen zijn vuilnis naartoe bracht, puilden dagelijks uit en alle losse vuil en afval lag ernaast te stinken. Van een charmante touroperator camping hadden we toch iets andere verwachtingen. De Safaritent van de touroperator was op zich erg mooi, maar zat ook vol stof en spinnenwebben en was minimaal schoongemaakt. We hebben mooie steden bezocht in de omgeving ( Florence, Lucca), maar zijn wel een paar dagen eerder vertrokken. Ik vind de camping zeker geen aanrader, Toscane zelf is prachtig.

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 7J. Messersmid19-08-2016

Mooi gelegen camping, slecht sanitair

Mooie camping met een heerlijk zwembad.

Staat van sanitair is slecht en wordt slecht schoongemaakt.

Camping zelf heeft mooie plaatsen op verschillende plaatsen welke bijna allemaal in het bos liggen (tijdens de zomer heerlijk)

Camping ligt goed voor uitstapjes naar Pisa en Florance.

• 8Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 6Yvonne25-07-2016

Nooit weer

Werd aangegeprijsd als kleine charme camping, maar vind dat de camping daar niet aan voldoet. Vergane glorie, werd er niet blij van. Personeel is erg hulpvaardig en doet alle moeite , maar de camping blijft op vele fronten achter. WiFi bij receptie niet of nauwelijks werkend. Rest van de camping nul bereik. Afhaalpizza's onder de maat. Te weinig sanitair accommodatie, staat wel ok.

• 2Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Rosemarie02-07-2016

Eenvoudig

Mobilhome via camping gereserveerd. Verouderd en niet goed onderhouden, zowel caravan als de omgeving daarvan. Van het fornuis deed een pit het maar: de andere kreeg je wel aan maar niet meer uit :-( . Zwembad is klein, je moet een badmuts op en harde ligbedden of plastic stoelen. Restaurant is eenvoudig. Volgens mij was ons eten opgewarmd en eerder gemaakt. Pizza afhalen kan ook en was prima. Geboekt om Florence te bezoeken, was toch nog 45 minuten rijden. Wel restaurants in de buurt maar wij vonden dat te ver lopen. Camping ligt hoog in de bergen, slingerweg er naar toe.

• 6Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar