Camping San Giusto Montalbano Green

34 reviews over Camping San Giusto Montalbano Green in het Nederlands

Nooit meer. Blijf weg.

Manon
2-8-2017

Staat vh sanitair zeer slecht. Vies. Wordt nauwelijks schoongemaakt. Algehele indruk camping is zeer onverzorgd en sterk verouderd. Zwembad ronduit vies. Locatie op zichzelf mooi, hoog gelegen. Echter in tegenstelling tot wat op de website wordt vermeld op flinke afstand van steden als Florence (55 min). Personeel lijkt vriendelijk maar zeer incapabel. Nooit meer. Eerder weggegaan.

Oude reviews (archief)

Nooit meer

Anita
14-10-2016

Mensen waren vriendelijk . Zeer slecht onderhouden toiletten. En douches

Onveilig en vergane glorie

Lotte
21-9-2016

Samen met mijn partner en kinderen van 3 maanden en 3 jaar hebben wij in een stacaravan gezeten. Het begon erg slecht, bij het inchecken werden we beroofd, terwijl de auto vlak voor de incheckbalie stond. Al onze spullen weg, we zijn drie dagen bezig geweest vanalles te regelen, met een zeer slecht werkende wifi. De eerste dagen hebben we geprobeerd er iets van te maken, op de camping zijn faciliteiten voor kinderen, je kunt een wijntje kopen bij de bar, er is een zwembad... Maar helaas heel erg teleurgesteld. De camping is vergane glorie, de faciliteiten zijn vies en slecht onderhouden, er lag glas op het speelplekje en het zwembad is vies. De stacaravan hetzelfde, veel kapot en zeer slecht onderhouden. Zeer vervelend vond ik dat we bij het boeken een schaduwrijke plek vroegen, maar de caravan bleek in de volle zon te staan. Onze baby heeft vrijwel niet kunnen slapen en krijste de longen uit zn lijfje. Na 3 dagen vertrokken, geen cent teruggekregen en nul empathie, men geloofde ons verhaal niet eens. Echt een heel vervelende ervaring.

Jammer!

M. Hassink
30-8-2016

Wij hadden voor 11 dagen een Safaritent geboekt via een touroperator op deze camping.

De camping heeft een mooie ligging en de omgeving is prachtig.

Helaas was de camping zelf echt vergane glorie, slecht onderhouden.

De sanitaire voorzieningen waren echt vies. Er werd nauwelijks tot niet schoongemaakt ( na 6 dagen hebben we voor het eerst iemand even zien schoonmaken, maar daarna zaten de vieze vegen en vlekken nog steeds op de muren etc.). Toiletten waren vies en de vuilnis op toiletten kwam tot over de afvalemmertjes, erg onsmakelijk.

De vuilnisbakken waar iedereen zijn vuilnis naartoe bracht, puilden dagelijks uit en alle losse vuil en afval lag ernaast te stinken. Van een charmante touroperator camping hadden we toch iets andere verwachtingen.

De Safaritent van de touroperator was op zich erg mooi, maar zat ook vol stof en spinnenwebben en was minimaal schoongemaakt.

We hebben mooie steden bezocht in de omgeving ( Florence, Lucca), maar zijn wel een paar dagen eerder vertrokken. Ik vind de camping zeker geen aanrader, Toscane zelf is prachtig.

Mooi gelegen camping, slecht sanitair

J. Messersmid
19-8-2016

Mooie camping met een heerlijk zwembad.

Staat van sanitair is slecht en wordt slecht schoongemaakt.

Camping zelf heeft mooie plaatsen op verschillende plaatsen welke bijna allemaal in het bos liggen (tijdens de zomer heerlijk)

Camping ligt goed voor uitstapjes naar Pisa en Florance.

Nooit weer

Yvonne
25-7-2016

Werd aangegeprijsd als kleine charme camping, maar vind dat de camping daar niet aan voldoet. Vergane glorie, werd er niet blij van. Personeel is erg hulpvaardig en doet alle moeite , maar de camping blijft op vele fronten achter. WiFi bij receptie niet of nauwelijks werkend. Rest van de camping nul bereik. Afhaalpizza's onder de maat. Te weinig sanitair accommodatie, staat wel ok.

Eenvoudig

Rosemarie
2-7-2016

Mobilhome via camping gereserveerd. Verouderd en niet goed onderhouden, zowel caravan als de omgeving daarvan. Van het fornuis deed een pit het maar: de andere kreeg je wel aan maar niet meer uit :-( . Zwembad is klein, je moet een badmuts op en harde ligbedden of plastic stoelen. Restaurant is eenvoudig. Volgens mij was ons eten opgewarmd en eerder gemaakt. Pizza afhalen kan ook en was prima. Geboekt om Florence te bezoeken, was toch nog 45 minuten rijden. Wel restaurants in de buurt maar wij vonden dat te ver lopen. Camping ligt hoog in de bergen, slingerweg er naar toe.

Mooie camping!

leontien
    11-8-2015

Fijne vakantie gehad op San Giusto! Prachtig gelegen camping (op berg, dus ook aantal graden koeler wat in ons geval heel fijn was!). Zeer ruime prachtige plaatsen, al was niet voor iedereen eenvoudig de steile paadjes op/af te komen. Sanitair is heel oud, maar wordt goed schoongehouden. Leuke animatie voor kinderen, fijn zwembad (badmuts verplicht). Restaurantje vonden wij niet geweldig, wel goedkoop. Brood op camping verkrijgbaar en bij de bar gratis WiFi (niet altijd even goed bereik....). Omgeving/uitstapjes in omgeving fantastisch!!

Fijne plek

ariela_van_ingen
    4-8-2015

Gemoedelijke, vriendelijke camping. Ligt in mooie omgeving vlakbij o.a. Florence en Vinci. Kinderen (8 en 10) vermaakten zich perfect met de andere kinderen van de camping bij het zwembad en de pingpong, alle nationaliteiten speelden met elkaar. Restaurant is niet top, maar goed genoeg Brood op de camping was matig. Eigenaars zijn erg vriendelijk en erg servicegericht en hebben er alles aan gedaan om ons een onbezorgde vakantie te bezorgen!.

Wat een mooie plek

leonie
      24-12-2014

Deze zomer via touroperator een safaritent geboekt op San Giusto. Tenten staan op een prachtige plek met een fantastisch uitzicht. Verder een prima camping met een hartelijke Italiaanse familie als eigenaar. Niet te groot en niet te klein met 100 plekken. Ideaal voor ons als familie met wat kleinere kinderen en de camping ligt heel centraal je kunt eigenlijk alles in Toscane prima bereiden. Voor ons was het dichtstbijzijnde sanitair trouwens prima en volgend jaar wordt ook het 2e gebouw gerenoveerd. heb ik begrepen. Leonie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Giusto Montalbano Green in Limite sull'Arno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Giusto Montalbano Green zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping San Giusto Montalbano Green scoort een 6.1 uit 10 op basis van 35 reviews.