Appartement Agriturismo Atretino

Appartement
Appartement Agriturismo Atretino

10 tips over Appartement Agriturismo Atretino

Clara , 19-6-2015

Ga een kijkje nemen bij het Paggio museum, gratis.

Ga zeker eens eten bij:

Pizzera Lalo in Forcoli

Pasticceria Ferretti in Peccioli.

Sem, 16-6-2015

1. Museo Piaggio in Pontedera;

2. Een bezoekje aan het Italiaanse stadje San Gimignano;

3. Een bezoekje aan het leuke restaurantje Pasticceria Ferretti in Peccioli.

Hubert, 5-8-2014
Veel antimuggen spel meenemen! Hele dag door nodig!

Marion , 27-7-2014
Het is aan te raden om ter plaatse de beschikking te hebben over een (huur)auto.
Meijer, 21-7-2014
De citroentaart van Machteld.
Meijer, 21-7-2014
Ontbijten in Pecciolo. In het centrum van het nabije prachtige dorp Peccioli kun je lekker tussen de locals ontbijten bij Bar Central.

Meijer, 21-7-2014
Voor de nieuwsgierige reiziger is het 'spookdorp' Toiano een aanrader. Het uitzicht is waanzinnig mooi en je kijkt neer op de achterkant van Légoli. Ronald kan je er meer over vertellen. Je kunt er het beste via Palaia heen rijden en overdwars parkeren bij de tweesprong waar je niet verder kunt. En dan via de stijle grindweg naar beneden. Niet geschikt voor onzekere automobilisten en heel brede auto's.
Meijer, 21-7-2014
Het dorpje Lari is een aanrader. Op de top van de berg staat een oude gevangenis die bezichtigd kan worden en beneden bevind zich familiebedrijf Martelli die pasta maken. Op aanvraag kun je op dinsdag of vrijdag een rondleiding krijgen. Het dorp is klein en iedereen daar zegt je gedag, van de hoogbejaarde die de straatjes veegt tot de politieagent. Prachtig, robuust en vriendelijk. En slechts een klein halfuur rijden van Atretino
Marion van Nooijen, 29-8-2013
Voor reizigers met het vliegtuig is het aan te raden om te zorgen voor een huurauto op het vliegveld Pisa. Het is namelijk wel plezierig om met de auto gemakkelijk uitstapjes te kunnen maken vanuit Atretino naar plaatsen in de omgeving, zoals bijv. naar het gezellige stadje Luca.
Sarie, 30-7-2013
Een tip om te gaan eten: de Osteria in San Vivaldo. Heerlijk authentiek met dito eigenaar. Ze serveren heerlijke everzwijn.