Appartement Agriturismo Anna-Rosa

45 reviews over Appartement Agriturismo Anna-Rosa

• 2019
    9Familie Dols09-06-2019

Een enorme aanrader!

De eigenaren zijn erg vriendelijk en staan altijd klaar met tips. Het zwembad is groot en omheind, met veel stoelen. Voor lange mensen is de douche hoog genoeg. De agriturismo is zeer kindvriendelijk, met veel spelletjes en boeken (Nederlandstalig), en twee speeltuinen. Het terras is ook omheind met een prachtig panoramisch uitzicht! De appartementen zijn functioneel, compleet en gezellig ingericht. De bedden liggen goed en er zijn horren voor de ramen tegen insecten. De agriturismo ligt aan de rand van een rustig dropje, met heel weinig verkeer. Verder liggen op korte afstand veel kleine en grotere steden en dorpen met typisch Toscaanse sfeer. Er is ook een broodjesservice met veel keuze. Ook zijn er kippen en konijnen in mooie zelfgemaakte hokken. Ze hebben daarnaast een hele leuke hond! De eigenaren organiseren BBQ's en vegetarische avonden, met lekkere lokale producten, zoals een heerlijke tiramisu. Een echte aanrader dus!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Fam. Erens02-06-2019

Geweldig! Aanrader😎👍

Wij waren eind mei 2019 in appartement Rosanna, een ruim appartement met twee aparte slaapkamers. De inrichting is sfeervol en is helemaal compleet. Helemaal nks op aan te merken! De ligging van agriturismo Anna-Rosa is in een woord geweldig! Zowel vanuit de appartementen als vanaf het terras en het zwembad heb je een fantastisch uitzicht over het Toscaanse landschap. San Gimignano, Siena, Volterra, Florence, Lucca, Pisa zijn allemaal binnen een uurtje of zo met de auto te bereiken. Roger en Annemarie zijn werkelijke perfecte gastheer en -vrouw met als motto : “De klant is koning” en zij doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Er is een heerlijk zwembad en een speeltuin voor de kleintjes, en een aparte speeltuin voor de wat grotere kinderen. Wij hebben er een geweldige week gehad en gaan er zeker nog eens terug😎😎😎😎 Kortom: een echte Aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Tesse Van der Pasch01-06-2019

Fantastische agriturismo en fantastische eigenaren

De eigenaren werken met alle liefde om je een fantastische vakantie te geven. En dat gaat goed, want bij Agriturismo Anna Rosa heb je de perfecte vakantie. De gerenoveerde boerderij heeft nu ruime appartementen in Toscaanse stijl die in alle gemakken voorzien. Het zwevend terras en het heerlijke zwembad zijn de perfecte plek om te genieten van het panoramisch uitzicht over de prachtige Toscaanse heuvels. Voor de kinderen zijn er speeltuintjes en spellen en boeken. De locatie is perfect: rijd rond in de omgeving en bezoek Italiaanse dorpjes, of je bent in no-time in steden als Volterra (die je ook ziet liggen in het uitzicht), Pisa, en Florence

Alleen gereisd in mei 2019

• 9Rob18-05-2019

Heel mooi!

Een bijzondere ervaring tijdens onze meivakantie: we volgden Rick Nieman (t.v.-uitzending) naar het dorpje Castelfalfi in het rustige deel van Toscane. Even later werden we aangesproken door een wandelaar. “Olanda..” (nummerbord gezien?). Hij vertelde (Italiaans en een beetje Engels) over het Agriturismo in Toscane. Wat bleek: hij had gewerkt bij Agriturismo Anna-Rosa van een Nederlands gezin even voorbij het dorpje Legoli. Altijd in voor nieuwe locaties reden we naar Legoli. ( 5 minuten). Voorbij het dorp zagen we aan het einde van een oprijlaan auto’s met een Nederlands nummerbord staan( bleken van bevriende gezinnen te zijn die in hun vakantie de helpende hand boden): kon niet missen. Roger en Annemarie Keulers nam even de tijd om ons rond te leiden. Wat een locatie: geweldige uitzichten, rust, kleinschaligheid, ruime appartementen(volledig gerenoveerd, sfeervol ingericht en alles nieuw). Mooi zwembad met prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Fam. Huveneers18-05-2019

Genieten ! (met de zachte G :-))

We hadden de eer om een van de eerste gasten te zijn bij Anna-Rosa. Het is een prachtig complex, gelegen op de top van de heuvels waardoor je overal een prachtig weids uitzicht hebt. Wij verbleven in appartement Caramella. Net zoals de andere appartementen is dit ruim van opzet en volledig ingericht. De familie Keulers doet er alles aan om 't je naar de zin te maken. Het ontbreekt er aan niks. Helaas was het nog te koud om te zwemmen; dat doen we volgende keer wel! Anna-Rosa in Peccioli s centraal gelegen om leuke uitstapjes te maken naar bijvoorbeeld Pisa, Volterra en SanGimignano. Wij gaan er zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10E. Kerkhoffs17-05-2019

Geweldig!

Wij hebben een week doorgebracht in appartement Toscana. Het appartement was net klaar en zag er prachtig uit. Als je binnenkomt heb je meteen het zuidelijke vakantie gevoel. De keuken is erg groot en heeft een fantastisch uitzicht over het dal. De slaapkamer is ook ruim en kijkt uit over het voorterrein met een terrasje dat je kunt gebruiken om te eten of gewoon lekker te zitten. Op de slaapkamer staat nog een stapelbed waar onze kinderen geslapen hebben. Heerlijk geslapen op de boxspring.

In de week dat wij er waren was verder alleen nog de Caramella klaar. Wij zijn daar ook even gaan kijken en ook dat appartement zag er heel mooi uit met uitzicht op het zwembad en het dal.

In de week dat wij er waren werd hard gewerkt om alles af te krijgen. Die bedrijvigheid was eigenlijk best leuk. En wat we gezien hebben beloofd veel goeds.

Kortom; supermooi appartement, gecombineerd met een fantastische ligging. Wij gaan nog wel eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Leon25-03-2019

In één woord fantastisch

In Toscane op iets meer dan half uur rijden van vliegveld Pisa ligt op een prachtige plek waar het uitzicht fantastisch is Agriturismo Anna Rosa. Ik ben gastvrij ontvangen door Annemarie en Roger, de nieuwe eigenaren. Anna Rosa beschikt over zeven appartement die allemaal zijn gerenoveerd en helemaal opnieuw smaakvol zijn ingericht. Ieder appartement heeft zijn eigen charme en mooi authentieke Toscaanse details behouden. Er is al ontzettend veel gedaan en er wordt hard gewerkt om klaar te zijn. Annemarie en Roger zijn zeker voor het vakantie seizoen klaar om gasten te ontvangen in hun mooie appartementen. Ik kom samen met mijn gezin zeker dit jaar terug om het eind resultaat te bewonderen

Alleen gereisd in februari 2019

• 10Debbie G.14-03-2019

We kunnen niet wachten tot ons volgende bezoek!

Wij zijn met ons gezin met 2 dochters zeer hartelijk ontvangen bij Roger en Annemarie. De appartementen waren nog volop in ontwikkeling, maar van hun werkethos hebben we alleen maar kunnen genieten. Tijdens ons verblijf zagen we de voortgang die ze maken en ze zijn zeker op tijd klaar voor de gasten vanaf april. De omgeving is prachtig en de hoeveelheid natuur adembenemend. En dan waren wij er zelfs in de winter! Wij komen terug in de zomer!! Ciao Tutti.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 10Erik Merkelbach10-03-2019

Adembenemend!

Wanneer je centraal in Toscane op zoek bent naar een prachtige plek met een uitzicht waar je de adem van stokt....boek dan bij Agriturismo Anna Rosa. Bij de opening begin mei is het helemaal klaar! Anna Rosa beschikt dan over zeven totaal nieuw verbouwde en smaakvol ingerichte appartementen met ieder haar eigen charme en mooi bewaarde authentieke Toscaanse details. Annemarie en Roger, de nieuwe eigenaren, zijn gastvrij en behulpzaam, geen vraag is ze te veel. We werden goed geholpen toen bleek dat onze dochter haar tablet op het vliegveld was vergeten. Anna Rosa is kindvriendelijk, met een mooi zwembad (met weer dat geweldige uitzicht) en een speeltuintje . Anna Rosa ligt op iets meer dan een half uur rijden van vliegveld Pisa, waar een prima huurautofaciliteit aanwezig is. Kinderen en wij als ouders weten het zeker: wij gaan terug! Ciao!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 10Fam. van Lent.09-03-2019

Geweldig.

Een prachtig plekje met een geweldig uitzicht. heel centraal gelegen voor dagtripjes te maken. Nieuwe eigenaars die heel hard aan het werk waren om dit idyllisch plekje nog mooier te maken. Zeker een aanrader waar we zeker nog eens naar terug keren. Roger en Annemarie bedankt voor jullie gastvrijheid.

Gereisd met partner in februari 2019

Appartement Agriturismo Anna-Rosa info