Appartement Agriturismo Anna-Rosa

45 reviews over Appartement Agriturismo Anna-Rosa

• 2019
    9Margreet04-08-2019

Heerlijk, ontspannen, kindvriendelijk, gastvrij

Heerlijk verblijf gehad bij Roger en Annemarie met onze twee kinderen (2 jaar en 10 mnd). Alles ziet er prachtig uit en is goed verzorgd. Fijne, goed uitgeruste appartementen. Lekker zwembad. Speeltuin voor kleintjes met hele dag schaduw en een trampoline die favoriet was bij onze 2 jarige dochter. Elke ochtend komt bakker vers en lekker brood brengen. Roger en Annemarie hebben veel aandacht voor hun gasten: elke ochtend wachten ze tot eerste kinderen er zijn om samen kippen uit het kippenhok te laten en ook s avonds mogen kinderen meehelpen bij de konijnen en kippen. Ook heerlijke bbq’s gehad en gezellig geborreld met andere gasten. Ondertussen waren kinderen lekker aan t spelen. Voor kinderen was er ook voldoende speelgoed dus dat hadden we niet mee hoeven nemen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Debbie04-08-2019

Geweldig uitzicht. Rustig en kindvriendelijk.

Mooie, nieuwe appartementen. Rustig gelegen met een prachtig uitzicht. Klantvriendelijke Nederlandse eigenaren die alles doen om het hun gasten naar de zin te maken. In de omgeving van Pisa, Lucca en Florence. Wij hadden een appartement (laPerla) geboekt met drie verdiepingen dat zeer sfeervol is ingericht en een eigen groot terras heeft. Iedere ochtend verse broodjes van de bakker bezorgd op het terras. Drie keer per week is er de gelegenheid gezamenlijk te eten. Pizza avond, bbq avond en pasta avond. Heel gezellig buiten eten met een Italiaanse kok op locatie. Wat wil je nog meer?

• 9Suus03-08-2019

Onvergetelijk en zeer de moeite waard

Prachtig gelegen en zeer sfeervol ingerichte appartementen....in het echt veel ruimer dan op de foto's, we waren aangenaam verrast. Ontvangst was zeer gastvrij , er is voldoende parkeerruimte, gezellig gezamenlijk terras met eigen "cuccina" , maar ook eigen terras mogelijkheid . Uitzicht is adembenemend en zeer rustgevend... Het zwembad is heel mooi gelegen en groot met heerlijke ligbedden en parasols. Voor ons een 100% zekerheid dat we hier terug keren.... Chapeau fam.Keulers !!

• 9Astrid Dekker03-08-2019

Bijzonder mooie en gastvrije plek, super!

Heerlijke relaxte plek met dito eigenaren. Fantastisch uitzicht, ieder uur van de dag weer anders. Een plek waar je even kan onthaasten. Waar kinderen welkom zijn. Waar de eigenaren hun best doen om het iedereen naar de zin te maken. Met heerlijke prettig ingerichte apartementen. En met alle culturele hoogtepunten van Toscane in de Ga er heen!

• 10Kim31-07-2019

Grote aanrader!

Ontzettende mooie locatie in Toscane. Fijne, gezellige,leuke gastvrouw en gastheer! Goed verzorgde, smaakvol ingerichte appartementen. Perfect voor de kinderen. Erg lekkere pizza avond. Kortom.. grote aanrader!!

• 9Anique30-07-2019

Limburgse hartelijkheid in Toscane!

Toch nog enorm verrast toen we arriveerden!! We hadden de jarenlange voorbereiding deels meegekregen en zeven maanden durende verbouwing online en telefonisch gevolgd. Mijn buurmeisje Annemarie, Mrs Flexibel en haar partner Roger, Mr Perfectie hebben in Peccioli een mooie agriturismo op de kaart gezet. Zeven appartementen (persoonlijk bekeken) tot in detail hip en sfeervol verbouwd en ingericht, een magnifiek terras aangelegd met een adembenemend uitzicht over de Toscaanse heuvels, een kleine gezellige cantina waar je mag helpen om het dessert te maken en een boel amusement voor de kleintjes. We hebben samen met wat dorpsgenoten een prachtige, gezellige en ontspannen vakantie gehad. Het is een luxe om de drie avonden (tegen betaling) aan te schuiven en tot in de late uurtjes op het terras te chillen. Ook de boordjesservice en kleine attenties zoals zelfgemaakte jam zijn dikke pluspunten. We zijn trots en gaan nog eens terug!

• 10Dennis27-07-2019

Prachtig

Prachtige locatie. Mooie appartementen. Groot zwembad. Alles heeft een luxe uitstraling zelfs de dierenhokken. Geweldig eten en drinken en hele fijne eigenaren. Op en top!

• 10Familie Maats20-07-2019

Home away from home

Net terug van 2 weken Legoli. Een plekje dat ons hart al eerder had veroverd. We waren er dan ook voor de 4e keer. We waren blij verrast toen we aankwamen! Wat hebben Roger en Annemarie het mooi opgeknapt! De appartementen opgeknapt, handiger ingedeeld en smaakvol ingericht, badkamers nieuw, heerlijke bedden. Overal is aan gedacht! Onze jongens van 11 en 8 jaar hebben genoten van het spelen met de andere kinderen in het zwembad, op de trampoline en pannaveldje. Vooral de jongste was ook erg blij met alle dieren op het terrein. Konijnen, kippen en natuurlijk de lieve hond Floris. Op zijn tijd natuurlijk leuke stadjes bezocht in de omgeving en genoten van de gezellige pizza en pasta avonden. Al met al echt super genoten en we komen zeker een 5e keer terug!

• 10Wil & Mirjam20-07-2019

Limburgse hartelijkheid in Toscaanse sfeer

Warm hartelijk welkom, groot appartement Giardina, schoon, heerlijke bedden, tweede slaapkamer niet gemist! Grote aandacht voor genoeg privacy, rust, gezelligheid, thuisgevoel, samen, aansluiting en lekker eten. Wij hebben genoten van de mooie natuurrijke rustige omgeving en de culturele uitstapjes naar steden die alle binnen een half tot max een uur aan te rijden zijn. Onze jongens, van 12 en 14 jaar, hebben vooral genoten van het contact met hun grote en kleinere vakantie vrienden: zwemmen, chillen, gamen en samen lange avonden op het gezamenlijke terras. Op moment van vertrek voelt het een beetje alsof je je familie achter laat ...
    Dank jullie wel, voor deze mooie ervaring 🙏

• 9Mark en Vivian07-07-2019

Een parel in het Toscaanse landschap!

In het Toscaanse landschap ligt een prachtige parel verscholen: Anna Rosa. In de volledig gerenoveerde boerderij, met behoud van authentieke Italiaanse elementen, schuilen 7 charmante appartementen. Ieder met z'n eigen charme. Een oase van rust, zeer kindvriendelijk (en hele leuke dieren) en een zwembad met de mooiste view over het Toscaanse landschap. Ook de innerlijke mens komt niets te kort; we hebben genoten van de typische Italiaanse BBQ, pasta-avond en pizza-avond. En niet te vergeten de home-made tiramisu en abrikozenjam! De (van oorsprong Limburgse) familie Keulers is zichtbaar trots op Toscane en Toscane mag zeer trots zijn op deze mooie nieuwe parel in haar landschap. De plek waar 'Limburg meets Toscane'. Met liefde voor Anna Rosa, Toscane maar vooral voor hun gasten maakt de familie Keulers jouw vakantie onvergetelijk!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

Appartement Agriturismo Anna-Rosa info