Appartement Agriturismo Anna-Rosa

Meer appartement info

45 reviews over Appartement Agriturismo Anna-Rosa

• 2019
    10Jaimy Lobatto15-08-2019

Fantastische en van elk moment genoten❤️☀️💋

Super relaxed, kids 100% happy, lieve zorgzame eigenaren, schoon en tot in de puntjes alles verzorgd! Ik, die eigenlijk altijd wat te zeuren heeft vind deze plek magical en zeker voor herhaling vatbaar! Dank je wel voor deze super ervaring 💋

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fam van H14-08-2019

Een dikke 10!

Het is hier echt geweldig! Alles zit goed hier, fraaie appartementen, degelijk, nieuw, geweldig uitzicht, Volterra te zien, groot schoon zwembad, goede ligging tov diverse activiteiten in de regio. Echt aanrader !

• 10Marloes en Frank13-08-2019

Inmiddels weer een week terug van een fantastische vakantie bij Anna-Rosa! Zelfs een beetje heimwee. Nou, dan heb je het goed gehad! Geweldig zelfs! Wat een plek, en wat een lieve mensen. Roger en Annemarie hebben heel hard gewerkt om hun agriturismo zo mooi te maken als het nu is. Prachtig zwembad, veel te spelen voor de kinderen, heerlijke broodjesservice en super lekkere bbq en pizza avonden mee mogen maken. De appartementen zijn allemaal gerenoveerd, brandschoon en voorzien van alles wat nodig is voor een heerlijke vakantie. Wij verbleven in appartement terracotta, een mooi appartement aan de voorkant van de boerderij met een eigen plekje op het gezamenlijk terras. Wij hebben een privé terras absoluut niet gemist. Sterker nog, we zaten zo centraal dat we onze dochter van 3 jaar met gerust hart haar gang konden laten gaan ze was immers altijd binnen gezichtsveld. Wij vertellen het met liefde verder en komen vast nog een keer!

• 9Rose Marie Derhaag12-08-2019

Een top locatie in alle opzichten...!

Dit jaar wederom op een aantal adressen in Toscane en de Marche verbleven. Alle locaties voldeden prima aan onze verwachtingen, maar Anna-Rosa stak hier toch echt met kop en schouders bovenuit. Dit vooral door de centrale ligging, het geweldige uitzicht vanaf het zwembad en het terras, hun persoonlijke benadering, hun enthousiasme en ga zo maar door... Wat ons betreft een absolute aanrader !

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Joep07-08-2019

Pareltje in Toscane

We zijn in juli 2019 twee weken verbleven in Anna-Rosa, in appartement La Rosanna. Het is een prachtig complex met een adembenemend uitzicht. De accommodatie is erg goed verzorgd en de eigenaren doen hun uiterste best om het je naar je zin te maken. Wat voor ons in het bijzonder in de smaak viel, is de kindvriendelijkheid. Ons zoontje van 1,5 mocht iedere ochtend de kippen en de konijnen wekken. Dat vond hij helemaal fantastisch. Daarnaast kon hij lekker spelen in de 'Cantina', welke voorzien is van speelgoed voor alle leeftijden. Verder is het terras en het zwembad prachtig. Ook is er een goede service qua broodjes voor het ontbijt en zijn er diverse eetavonden waaraan je kunt deelnemen. Al met al zeker een aanrader. Wij gaan nog eens terug.

• 10Annelies en Hans07-08-2019

Het was heerlijk om er vakantie te vieren want de voorafgaande bezoeken waren meer werkvakanties. Maar het resultaat dat ze bereikt hebben na maanden hard werken mag gezien worden. En ze mogen er trots op zijn!!! Een prachtige omgeving, mooi uitzicht, een verzorgd zwembad, nette en sfeervolle appartementen en een rustige omgeving. De kleine plaatsen in de omgeving zijn juweeltjes. Kortom een aanrader voor je vakantie in Toscane.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Fam Lardinois07-08-2019

Top Vakantie !!!!

Onze Vakantie op Anna Rosa Agriturismo was een geweldige ervaring. Wij hadden ervoor gekozen om met het vliegtuig naar Pisa te vliegen en van daaruit met een huurauto naar de appartemeten van Anna Rosa te rijden. Eenmaal aangekomen werden we hartelijk ontvangen door Annemarie, Roger, de kinderen en Floris (de golden retriever knuffel hond). Wij waren de eerste gasten die het nieuw gerenoveerde appartement (Gallica) mochten gebruiken. Mooi, ruim en smaakvol ingericht appartement met alle benodigde facaliteiten aanwezig. We hebben heerlijk geslapen en werden iedere ochtend voorzien van verse broodjes (als je deze besteld). Op het buitenterrein is er voor ieder wat wils, zoals een pannaveldje, speeltuin, trampoline, zwembad en terras. Dit zag er allemaal netjes uit. Tijdens ons verblijf waren ze nog druk bezig om diverse dierenverblijven in elkaar te zetten voor kippen en konijnen. De gastvrouw en heer staan altijd voor je klaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Sigrid06-08-2019

Zalig ontspannen in kindvriendelijke agriturismo

In juli 2019 hebben wij met ons gezin met 3 kids (11, 7 en 3 jaar) mogen genieten van appartement La Perla in Agriturismo Anna-Rosa. De agriturismo is volledig vernieuwd en ons sfeervolle appartement was voorzien van alle comfort, met o.a. comfortabele bedden, een ruime douche en een privé terras. Ook op het gemeenschappelijke terras (met adembenemend uitzicht) hebben we veel avonden doorgebracht, tijdens de georganiseerde pizza-, pasta- en BBQ-avonden, of gewoon om gezellig wat te babbelen met de andere gasten. Het zwembad is supermooi verzorgd en ook daar kan je genieten van hetzelfde fantastische uitzicht! De kids hebben zich geen enkel moment verveeld, en Annemarie en Roger hebben regelmatig wat georganiseerd waardoor de kinderen het nóg meer naar hun zin kregen! Heel centraal gelegen, met een hoop mooie stadjes binnen 1u rijden. Wij zijn in ieder geval fan vd warme ontvangst die we kregen bij Anna-Rosa en gaan zeker nog eens terug!

• 9Angeline06-08-2019

Een echte aanrader!

Een prachtige locatie, super verzorgd, kindvriendelijk en gastvrije eigenaren. Heerlijke vakantie gehad!

• 10Myriam Spronkmans05-08-2019

Wij (koppel) mochten begin juni 2019 genieten van een heerlijke vakantie in dit mooie agriturismo. Na een hartelijk welkom mochten we ons appartement betreden. In een woord Mooi en Sfeervol. Wat een ruim, compleet appartement (Gallica). Van alle faciliteiten voorzien. Met een eigen terras en een prachtig uitzicht over de gehele omgeving. Het gehele complex is prachtig gelegen voorzien van grote terrassen en een mooi verzorgd zwembad met mooie ligbedden. We hadden de mogelijkheid om alle appartementen van binnen te mogen zien. En ook deze appartementen zijn groot en sfeervol opgezet. We hebben echt genoten van ons terras met een lekker plaatselijk wijntje met een typisch toscaans uitzicht en met op de achtergrond een blaffend hert (nog nooit van ons leven gehoord). Dit is toch genieten met een grote G. De eigenaren doen er alles aan om het je naar je de zin te maken. Dit agriturismo is dan ook een echte Aanrader.

Gereisd met partner in juni 2019

Appartement Agriturismo Anna-Rosa info