Appartement Fattoria Isola

ItaliëToscaneLaterina

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Fattoria Isola voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 8.5Inrichting
  • 8.8Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over Fattoria Isola

• 9Kirsten25-08-2016

Fantastische plek, mooie omgeving

We verbleven in het appartement met 1 slaapkamer. Deze is geschikt voor 4 volwassenen en er kan daarnaast ook nog een babybed geplaatst worden in de slaapkamer. Ruimte genoeg. In de ruime keuken staat de slaapbank. De matrassen (slaapbank en bed) zijn heel hard. tip: neem zelf een topdekje mee. Beddengoed, theedoeken zijn aanwezig. Handdoeken niet inbegrepen. Er is een filterkoffiezetapparaat aanwezig. Gratis wifi.

Vanuit hier kun je uitstapjes maken naar diverse steden. Ook in de buurt zijn mooie dorpjes te vinden. De outlet valdichiana is dichtbij gelegen.Een outlet met diverse merken. Wat verder weg ligt: bijv Florence, en Lucca.

Onze kinderen van 2 en 6 hebben zich ook prima vermaakt met de paarden, kippen, ezels en de ruimte op het landgoed waar ze met hun fietsen veilig konden fietsen (geen verkeer). We hebben het erg naar onze zin gehad. Veel dezelfde mensen komen elk jaar terug. In de zomermaanden is een spray voor stekende insekten wel noodzakelijk.

• 10Bart Opdenbergh23-08-2016

Klein paradijs ... Een echte aanrader !

Wij zijn twee weken in fattoria isola geweest. Vanaf het begin werden we heel gastvrij ontvangen door de supervriendelijke graaf, gravin (die vlot meertalig zijn) en zoon Dimitri. Een fantastische locatie, leuke grote gemeenschappelijke tuin met mooi zwembad, prachtige geurende planten, bbq, pingpongtafel , voetbalveld (voor de jongens) en ook paarden staan ter beschikking. Ons appartement was authentiek ingericht, charmant in zijn eenvoud. De ideale uitvalsbasis voor verschillende uitstappen naar Firenze, Siena, Pisa, en zelfs naar Rome (met de sneltrein vanuit Arezzo). Aan het eind van de vakantie namen wij hun zelfgemaakte wijn en olijfolie mee om thuis na te genieten. Het is aan te raden om uw verblijf rechtstreeks bij de eigenaars te boeken. Dit gaat zeer vlot en is een pak flexibeler en goedkoper dan via touroperators.

• 9Ine01-07-2014

Heerlijke rust in centrum van cultuurregio Toscane

Heerlijk groot domein dat echt traditie uitstraalt. Erg vriendelijke en betrokken eigenaars. Adequate accommodatie met al het nodige voor een prettig verblijf. Firenze snel te bereiken per trein vanuit naburig station (auto nodig). Aanrader voor families die zelf hun vakantie willen uitstippelen.

• 9H. Janssen04-01-2013

Agriturismo, fijne appartementen, zwembad.

Dit agriturismo ligt in Laterina, heel centraal tussen Florence, Arezzo, Siena en Cortona. Er zijn 7 appartementen van verschillende grootte en prijsklassen. Elk appartement is compleet ingericht in Toscaanse stijl. De keuken heeft een volledige inrichting. Terras met tuinmeubels en privacy. Er is een groot zwembad op een grote ligweide, waar men ook kan voetballen, volleyen of badmintonspelen. De agriturismo lig op een landgoed met een 17e eeuwse villa. Bij het landgoed is een boerderij. De eigenaar, graaf Boutourline en zijn familie is zeer vriendelijk en behulpzaam. Men verkoopt lekkere wijn en goede olijfolie. Op loopafstand is een bar, enkele winkels en een restaurant. Het agriturismo ligt vlakbij het middeleeuwse dorp Laterina. Elk jaar is hier eind juli een middeleeuws festival. Het prijsniveau is erg redelijk. Zie de website. Zeer aan te bevelen!

Appartement Fattoria Isola info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij