Hotel Villa Saulina

ItaliëToscaneLastra a Signa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa Saulina voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 20 reviews
+56/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 20 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

20 Reviews over Villa Saulina

• 8Van Lieshout14-07-2018

Heerlijke vakantie in Italie

Vakantie van 6-7-2018 tot 13-7-2018: Vriendelijk personeel!! Helaas hebben we moeten verhuizen door een lekkage op de badkamer (Kamer 220) wel prachtig uitzicht. Nieuw huisje helemaal top. Bedden zijn prima wel een beetje a la trampoline. Het restaurant op het resort is erg goed, 5x heerlijk gegeten! Gastheren en dames zijn erg gastvrij! Er zijn poesjes op het resort aanwezig, niet storend maar als je er niet van houd best vervelend. Zwembad was schoon, fijne lig en zit plaatsen en genoeg schaduw voor de gene die daar van houden. Al met al een heerlijke vakantie gehad. Villa Saulina is zeker een aanrader!

• 5P. Claes20-09-2015

Perfecte locatie maar geen 4 sterren waard!

Pluspunten: - perfecte locatie: station Lastra a Signa op 10 minuten rijden met verbinding naar Firenze SMN. - premium kamers zijn ruim. - vriendelijk en behulpzaam personeel.

Minpunten (onvolledig door plaatsgebrek): - hygiëne in de kamer/ badkamer: overal stof rond de poten van bed/tafel, afvoer douche, schimmel in douche. - bedwantsen: onze antimuggenlotion met 50% deet werkte alleen tegen muggen. - halfpension: wij betaalden 30€/pp/dag; de keuze uit de aparte halfpension-menukaart wordt ontmoedigd door de beperkte keuze. Het personeel had gezegd dat wij ook mochten kiezen uit de standaard menukaart waarbij het verschil dan werd verrekend; alleen dan bleek dat wij maar voor 24€/pp/dag konden eten (ik had gerekend op 30€ - 2€ voor bestek). De rest zal dan extra tip geweest zijn ;) Steeds afrekenen in restaurant anders wordt er een supplement van 20% aangerekend!

Conclusie: geen 4 sterren hotel, zeker geen halfpension boeken. Moeten dringend hygiëne herzien van kamers/ badkamers.

• 8helenbaudoin05-04-2014

Prima, maar minder geschikt voor minder validen

Hotel ligt goed. Dichtbij Florence, maar ook Pisa en Luca zijn makkelijk te bereiken. Service is prima, aardig personeel. Mooi uitzicht over heuvels met cipressen. Er zijn invalidenkamers, deze hebben een geschikte badkamer met klapstoeltje (zonder leuningen) onder de douche en beugels bij douche en toilet. Echter: er is een trapje (!) naar het terras voor de kamer, er ligt behoorlijk wat grind (heel lastig met rolstoel) en het ontbijtrestaurant is moeilijk te bereiken omdat er hoge drempels enz. zijn. Verder zijn er veel gasten die met hun auto de wandelpaden blokkeren. Het hotel doet daar weinig aan.

• 9Monique01-09-2012

hele mooie plek!

Ligt op een heuvel net achter Florence, treinstation in lastra a signa. Zeer gastvriendelijk, één medewerker spreekt zelfs Nederlands. Itt andere beoordelingen, ontbijt is goed, kan vragen om een echte espresso. Dat is blijkbaar nu inbegrepen en dus gratis. Twee zwembaden. Goed restaurant.

• 8Mirjam Horst25-08-2010

Prachtig gelegen, goed hotel!

We hebben hier een fantastische tijd gehad. Goed hotel, medewerkers receptie waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ze spraken engels en duits. Het restaurant is wel op het terrein maar hoort niet bij het hotel. Goed eten! Het ontbijt was matig, koffie vonden we niet lekker en voor espresso/cappuchino of een ei moest je betalen. Dat was dan ook het enige minpuntje. Perfecte uitvalsbasis om plaatsen in de buurt te bekijken. Naar Florence is 15 minuten met de trein! We hadden een goede kamer met een geweldig uitzicht!

• 10Joyce Bongers17-08-2010

Gewoon geweldig, beautiful

Villa Saulina ligt op een bergrug. De locatie is super, het personeel is zeer vriendelijk en service gericht. Er wordt in dit hotel net een stapje extra gedaan.

Villa sauline lies on a mountaintop. The location is wonderful and the staff is friendly en service minded. This hotel does just something more.

• 8F.J. Remmers30-08-2009

Echt Toscane!

Het beeld van Toscane 'uit de boekjes' komt helemaal overeen met Villa Saulina en de omgeving. Wij verbleven in een hotelkamer in het hoofdgebouw. Een grote kamer met een nieuwe badkamer met heerlijke douche! Minpunt aan de kamer was de airco die centraal werd geregeld en de temperatuur niet onder 27 graden kreeg. Eigenlijk was dit het enige puntje van kritiek. De kamer was mooi en schoon en de bedden waren prima. Tip: ga wel even op muggenjacht voordat je gaat slapen... Het ontbijt was goed en diner ook. Leuk is dat de pizza's in een buitenoven voor je neus worden bereid! Complimenten aan 'Rosa' die het eten in goede banen leidde (zowel ontbijt als diner). Zonder haar zou het soms helemaal in de soep zijn gelopen! De twee zwembaden waren prima en lekker rustig met uitzicht over 'het echte Toscane'. De ligging is super centraal (o.a. Florence en Pisa). Dit hotel is echt een aanrader voor mensen die een rustige vakantie willen en ook nog wat willen zien. We hebben genoten!

• 9Bert03-08-2009

Topper

In juli 2009 2 weken in Villa Saulina geweest. Rustig gelegen, maar heel gunstig t.o.v. Florence en Pisa (naar beide steden met de trein: ideaal).

Goed restaurant, goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gratis internet beschikbaar.

• 8Bert Katuin03-08-2009

Geweldig hotel en appartementencomplex

Rustig gelegen, goed restaurant, niet te groot/niet massaal, wel 2 zwembaden. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Internet beschikbaar (en gratis).

Perfecte locatie om een relaxte vakantie te houden, maar ook perfect gelegen t.o.v. steden als Florence, Pisa.

• 9Mirjam06-07-2009

klantvriendelijk hotel

Een geweldige plek voor het echte italiaanse gevoel. Schone kamers, altijd plek buiten onder de olijfbomen, leuk personeel dat altijd in is voor een praatje. Het restaurant (buiten) trekt natuurlijk muggen aan, een lange broek aantrekken is een oplossing, maar er werd door het bedienend personeel bij hinder zelfs een muggenspray aangereikt. Toen wij op de laatste dag om 4.00 uur 's ochtends wilden vertrekken, stond er een ontbijtje voor ons klaar. Wij vonden het een super klantvriendelijk hotel.

Hotel Villa Saulina info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met