Reviews over Lastra a Signa

Heerlijke vakantie in Italie

Van Lieshout
    14-7-2018

Vakantie van 6-7-2018 tot 13-7-2018: Vriendelijk personeel!! Helaas hebben we moeten verhuizen door een lekkage op de badkamer (Kamer 220) wel prachtig uitzicht. Nieuw huisje helemaal top. Bedden zijn prima wel een beetje a la trampoline. Het restaurant op het resort is erg goed, 5x heerlijk gegeten! Gastheren en dames zijn erg gastvrij! Er zijn poesjes op het resort aanwezig, niet storend maar als je er niet van houd best vervelend. Zwembad was schoon, fijne lig en zit plaatsen en genoeg schaduw voor de gene die daar van houden. Al met al een heerlijke vakantie gehad. Villa Saulina is zeker een aanrader!

Prima, maar minder geschikt voor minder validen

helenbaudoin
    5-4-2014

Hotel ligt goed. Dichtbij Florence, maar ook Pisa en Luca zijn makkelijk te bereiken. Service is prima, aardig personeel. Mooi uitzicht over heuvels met cipressen.

Er zijn invalidenkamers, deze hebben een geschikte badkamer met klapstoeltje (zonder leuningen) onder de douche en beugels bij douche en toilet. Echter: er is een trapje (!) naar het terras voor de kamer, er ligt behoorlijk wat grind (heel lastig met rolstoel) en het ontbijtrestaurant is moeilijk te bereiken omdat er hoge drempels enz. zijn. Verder zijn er veel gasten die met hun auto de wandelpaden blokkeren. Het hotel doet daar weinig aan.

hele mooie plek!

Monique
    1-9-2012

Ligt op een heuvel net achter Florence, treinstation in lastra a signa.

Zeer gastvriendelijk, één medewerker spreekt zelfs Nederlands.

Itt andere beoordelingen, ontbijt is goed, kan vragen om een echte espresso. Dat is blijkbaar nu inbegrepen en dus gratis.

Twee zwembaden. Goed restaurant.

Prachtig gelegen, goed hotel!

Mirjam Horst
    25-8-2010

We hebben hier een fantastische tijd gehad. Goed hotel, medewerkers receptie waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ze spraken engels en duits. Het restaurant is wel op het terrein maar hoort niet bij het hotel. Goed eten! Het ontbijt was matig, koffie vonden we niet lekker en voor espresso/cappuchino of een ei moest je betalen. Dat was dan ook het enige minpuntje. Perfecte uitvalsbasis om plaatsen in de buurt te bekijken. Naar Florence is 15 minuten met de trein!

We hadden een goede kamer met een geweldig uitzicht!

Gewoon geweldig, beautiful

Joyce Bongers
    17-8-2010

Villa Saulina ligt op een bergrug. De locatie is super, het personeel is zeer vriendelijk en service gericht. Er wordt in dit hotel net een stapje extra gedaan.

Villa sauline lies on a mountaintop. The location is wonderful and the staff is friendly en service minded. This hotel does just something more.

Lastra a Signa scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews