ItaliëToscaneLariAppartementen LariAppartement Villetta Yvonne

• 4.8Inrichting
  • 5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

5 Reviews over Villetta Yvonne

• 10Miriam201419-01-2014

Appartment: strategisch Florenz & Pisa

Im Oktober haben wir das Appartment Villetta Yvonne gemietet. Wir wollten unsere geliebte Toskana mit Thermalquellen verbinden in der etwas kühleren Jahreszeit. Casciana Terme liegt auf 12 Autominuten entfernt. Flug möglich nach Pisa und Florenz, dann Mietwagen.

Aus logistischen Gründen haben wir Villetta Yvonne gewählt. In kurzer Zeit waren wir von Pisa aus in Lari im Hause nach einer langen Anreise mit Flieger. Mit Mietwagen dauert es 30 Min. zum Hause. Wohl eigene Navi nicht vergessen und Goldcars in Pisa nicht buchen, denn die Erfahrung war mehr als schrecklich!!!!

Im Häuschen angekommen, genossen von Aperitivo auf dem einladenen, zur Sonne hin gewandten Balkon, der Sicht auf den Garten gibt. ++++ Einrichtung mit altem Antik, überkomplette Küche mit allen Utensilien und Espresso-Apparata, aber auch Filterkaffemaschine.

Wir sind etwa 5 x zu den Thermen in Casciana Terme gefahren. Der Eintritt ins Aussenbad is zwischen 6-10 Euro. Wo bekommt man so etwas noch. Empfehlenswert!!!

• 3Esther Palmans15-10-2013

Vuil, duf huisje en onaanspreekbare eigenares!

Vooraf hadden we heel fijn contact met Yvonne.. Ook eerst uurtje moeten wachten op de sleutel. Eerste indruk was ok, tot we verder keken! Overal spinnenwebben en stof terwijl we wel 50€ voor het kuisen hadden moeten betalen. Het ventilatiesysteem dat beloofd was was 1 heel kleine blazer die je amper voelde als je er naast zat. Echt niet voldoende voor het warme juliweer. De mezzanine was dan ook onmogelijk om in te slapen wegens te warm. Daarnaast waren de muggenramen kapot waardoor we werden opgegeten door muggen dus slapen was onmogelijk! We lieten aan Yvonne weten dat het tegensloeg en bijna 48u later kregen we van de kuisvrouw een sms of ze moest komen kuisen.. Tegen dan hadden we uiteraard zelf het ergste al gedaan en wilden we geen vreemde tussen onze spullen. Yvonne zelf heeft niets van zich laten horen en onze recensie op andere site verwijderd. We zijn 3 dagen vroeger vertrokken uit ellende! Zijn echt geen luxepoepen, kamperen eigenlijk altijd, maar dit sloeg echt nergens op!

• 9Ilse Bomers11-08-2009

Geweldige vakantie gehad!

Viletta Yvonne is een super vakantiehuisje. Het ligt prachtig middenin de heuvels van Toscane, maar toch dichtbij allerlei leuke stadjes, activiteiten en het strand. Het huisje zelf is voor 2 of 3 personen zeer aan te raden. De keuken is helemaal van nu en de douche met regendouchekop is helemaal geweldig! Verder is de nodige apparatuur aanwezig (tv, video, satteliet) en ademt alles in het huisje en de tuin, Toscane. De tuin is heerlijk om 's avonds in te eten en BBQ-en kan natuurlijk ook! Al met al hebben wij een topvakantie gehad en hadden wij er spijt van dat we maar 1 week geboekt hadden, we hadden graag nog een weekje willen blijven!

• 3miek2620-11-2008

niet schoon, muf en niet af

de toelichting hierboven is hoe wij het ook ervaren hebben. We waren blij dat we thuis waren, en zijn ook ipv 2 weken maar 1 week gebleven. Het was niet schoon, muf en niet af. We hadden de eerste 2 dagen geen warm water en we hebben alles opnieuw schoon moeten maken want het was echt heel vies. Verder was het erg persoonlijk ingericht en was alles in de tuin vastgelegd aan de ketting ( BBQ, stoelen,tafels etc). Buiten zitten was niet echt prettig aangezien er geen zitje was en je na 14 uur aangevallen werd door tijgermuggen. Voor de ramen hingen muggennetten die zo lek waren als een mandje dus binnen hadden we er ook veel last van. Het enige wat je te doen stond is genieten van de omgeving die wel mooi was. Verder geen leuke restaurantjes in de omgeving dus altijd verplicht om de auto te pakken dat was ook erg jammer. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar. We wisten dat het niet luxe was , maar kamperen is luxer ! Het was echt behelpen af en toe

• 3Ronald 12-08-2008

muf, niet netjes, niet af

Wij hebben een week in dit appartement gezeten. Bij binnenkomst zag het er aardig uit. Hebben eerst een uur moeten wachten op de sleutel. Voor de rest was het binnen erg muf, krappe badkamer, kon er tegelijk douchen/tandenpoetsen en naar het toiletgaan. Hebben niets gebruikt in het appartement, zag er erg vies uit.. Afwasborstel van minimaal voor de oorlog enz. enz. Kasten vol met prive spullen van de eigenaar.. Moesten het doen met 2 rollen WC papier (die na 1 keer douchen nat zijn) je krijgt bij het boeken een gratis boek kado (handleiding van 17 pagina's) de tuin was niet af en hebben er geen 1 keer buiten gezeten, hebben alleen gebruik gemaakt van het bed en de douche. de eigenares heeft onze reactie uit het gastenboek gehaald bij touroperator (MIJN mening) ik zou even verder kijken want zijn zeker leukere appartementen te huur in de directe omgeving.

Appartement Villetta Yvonne info

• WasmachineBeschikbaar
  • VaatwasmachineNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij