ItaliëToscaneLariAppartementen LariAppartement Cevoli Country Resort

Appartement Cevoli Country Resort

ItaliëToscaneLari

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Cevoli Country Resort voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 5 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 5 reviews
  • 9.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

5 Reviews over Cevoli Country Resort

• 9wendy meijel09-11-2018

Fantaschtisch resort

Fantaschtisch resort, prachtige, ruime en sfeervolle appartementen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De ruime tuinen zijn mooi aangelegd. Erg leuk dat je je eigen fruit en groenten mag oogsten in de moestuin. Rustige plek ondanks dat het aan een doorgaande weg ligt.

• 8Okke Wensing07-08-2016

Topvakantie

Heerlijk verbleven op het resort of wellicht beter gezegd agriturismo. We zaten in appartement Bolgheri. Onze kinderen zwommen iedere dag in het zwembad, groot genoeg en zeer schoon. Er is een groentetuin waar je zelf in mag plukken, een veld, olijfbomen en een eigen parkeerplaats. Er waren gasten uit verschillende landen, contact was prima. De dagelijkse gang van zaken werd prima draaiende gehouden door personeel. Contact verliep vriendelijk. Eens per week is er mogelijkheid mee te eten samen met andere bewoners. Ligging is zeer centraal tussen Pisa, Lucca, Florence, Volterra en San gimignano.de meeste mensen bleven een week en wisselen dan van locatie. Supermarkt is om de hoek. Het geluid waar hierboven over wordt gesproken Lennik niet plaatsen. Er is een weg, je hoort auto's, maar niet storend. Fijne vakantie!

• 10Nicole van Eijk09-08-2015

Net terug van een geweldige vakantie. Wat een mooie agriturismo. We werden vriendelijk ontvangen en alles zag er top uit! Het zijn vrij nieuwe en ruime appartementen. Zowel aan de voor en achterzijde hadden we een eigen terrasje. De kinderen hebben zich goed vermaakt in de grote tuin, het speelhuisje en het fijne zwembad. De ligging is zeer centraal en de ideale uitvalsbasis om Toscane te verkennen. Vlakbij ligt een grote supermarkt waar alles te verkrijgen is. Kortom een perfect verblijf met de ideale ligging.

• 5Ronald12-03-2014

Schitterend om te zien, maar veel geluidshinder.

Dit resort ligt te dicht bij de weg waar sneller wordt gereden dan toegestaan. Zowel in voor- als achtertuin kan dit hinderlijk zijn. Serieuze geluidsoverlast geeft de compressor van de buurman die zijn werkplaats op enkele tientallen meters van je af heeft. In onze vakantieweek is de eigenaar daar vijf dagen achtereen bezig geweest met een hogedrukspuit. Naast het gesis van water sloeg om de paar minuten een luide compressor aan. Zelfs bij het heerlijke zwembad is dit te horen.

De appartementen zijn smaakvol ingericht. Helaas is er een dun wandje tussen jou en je buren. Piepende stoelpoten, een doucheventilator die direct met het licht aangaat, traplopende kinderen, de televisie; de buurgeluiden zijn duidelijk te horen. Uitslapen of vroeg op - het wordt voor je beslist. Onze touroperator uit Hoogeveen zei overigens dat de eigenaresse van Cevoli Country Resort niet verplicht is te vermelden dat haar buurman regelmatig luidruchtige bedrijvigheden bezigt. Het is maar dat u het weet!

• 9Mariska01-08-2013

Geweldig!

7 appartementen op een klein landgoed met olijfboomgaard, grote moestuin, speel hoek voor de kinderen en zwembad. Prachtig onderhouden. Supervriendelijk personeel, behulpzaam maar niet opdringerig. Ideaal om Toscane te ontdekken. Wij hebben Lucca, Pisa, Volterra en san Gimignano bezocht, allen schitterend! Complex is mooi afgesloten en overzichtelijk. Zwembad groot genoeg en voldoende goede ligbedden. Appartementen ruim en mooi ingericht. Wij hadden app met 2 slaapkamers. Kinderen hebben zich vermaakt op het landgoed, met de tuinder in de moestuin. Lekkere echte Italiaanse pommedore soep gemaakt van verse tomaten uit de moestuin. Wij willen zeker nog een keer terug! Dit was de eerste keer in een agriturismo- achtige accomedatie en het is ons prima bevallen!

Appartement Cevoli Country Resort info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij