Appartement La Pescaia

1 review over Appartement La Pescaia in het Nederlands

schitterend agriturismo

merlijn
5-5-2017

Prachtig agriturismo met vijf huisjes. In mooie parkachtige omgeving gelegen. Goed onderhouden, mooie bomen, planten en plekjes om in de tuin te zitten, zowel id zon als id schaduw. Agriturismo heeft mooi zwembad met ligstoelen, een hardcourt tennisbaan, een groot grasveld met voetbalgoals en een klein speeltuintje voor kleine kinderen. Wij hadden huisje Susino. Erg comfortabel. Ruime woonkamer, ruime keuken met koelkast met vriesvak, vaatwasser, oven etc. Boven twee slaapkamers met airconditioning en een badkamer. Huisje beschikt over centeale verwarming en prima Wifi. Eigenaresse zeer aardig en behulpzaam. Vanuit dit agriturismo zit je dichtbij Montecatini en ook Pisa en Lucca zijn goed te bereiken en een bezoek waard!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Pescaia in Larciano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Pescaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.