Gasthof Belvedere Pozzuolo

18 reviews over Gasthof Belvedere Pozzuolo in het Nederlands

Wederom geweldig!

Henk en Diana
16-9-2017

Super mooie, schone, complete accommodatie, zeer gastvrije gastvrouw en gastheer! Voor ons écht de perfecte lokatie! Romantiek, rust, relaxed, heerlijk zwembad en geen minpunt te bedenken! Graag tot volgend jaar!

Fantastich!

Femke van Lierop
11-9-2017

Voor de vijfde keer hebben we onze vakantie doorgebracht bij Belvedere Pozzuolo in Larciano

Angela, Stefano en familie zorgen ervoor dat we elke keer weer mogen genieten van de uitzonderlijke gastvrijheid op de mooiste locatie die wij ons kunnen voorstellen.

De sfeervolle woningen zijn uitgerust met alle comfort en voorzien van alle gemakken.

Elke keer weer staan we ervan versteld met hoeveel zorg en passie alles tot in de puntjes word onderhouden en schoongemaakt ten behoeve van een ideaal verblijf voor de gasten.

Zonder inbreuk te doen op privacy zijn Angela en Stefano de beste gastvrouw en heer die je je kunt wensen.

Deze prachtige locatie met een adembenemend uitzicht is alleen al het verblijf waard. Tevens een prima locatie om alle mooie plaatsen van Toscane te bezoeken.

Kortom; Dit is zo’n plek waar echt alles klopt!

Paradijs in Toscane

Daphne & Ruud
30-8-2017

Voor de tweede keer naar deze prachtlocatie op vakantie geweest.

We zijn wederom zeer gastvrij ontvangen door de familie.

Het appartement (Edera) is met veel liefde en zorg smaakvol ingericht. Alle benodigdheden zijn aanwezig.

Het appartement is superschoon en bij aankomst waren de bedden keurig opgemaakt.

Vanaf het terras heb je een adembenemend uitzicht.

Het zwembad is superschoon en het zwemwater is heerlijk op temperatuur. Vanaf de ligbedden heb je een geweldig uitzicht over de vallei.

Het is een prima uitgangsbasis voor uitstapjes naar bijvoorbeeld Florence, Pistoia, Lucca, Pisa en Siena.

De eigenaren zijn met recht trots op deze locatie en doen er alles aan om de gasten te voorzien van een geweldige ontspannende vakantie.

@Angela en Stephano: dank voor jullie gastvrijheid!

Nooit meer! Niet relaxed!

Miriam
15-8-2017

Dit jaar voor de 3e keer hier geweest voor een week. Het is een prachtige locatie en het appartement is erg schoon en compleet. Maar de eigenaresse was ronduit onvriendelijk. We moesten afval scheiden en deden hiervoor erg ons best. Ze heeft meerdere keren in ons appartement gestaan om te klagen dat we het niet goed deden, ondanks onze verwoede pogingen. Op een gegeven moment zagen we haar zelfs ons afval nakijken nadat wij het geleegd hadden om onze “fouten” te corrigeren. Niet echt een relaxte sfeer. En onze jongens mochten beslist niet in het zwembad springen. Kregen we echt op ons donder van haar. Maar jongens springen graag in een zwembad.

Bij het uitchecken kregen we in het Duits een enorme preek over hoe slecht wij het afval hadden gescheiden, dat onze jongens in het zwembad sprongen. En als klap op de vuurpijl hadden we het appartement niet schoon achtergelaten. Ik had inderdaad niet uitgebreid schoongemaakt aangezien wij 75 euro schoonmaakkosten betaalden!

Het was een ronduit vernederende ervaring, ben sinds mijn schooltijd niet meer zo toegesproken geloof ik. En als we ons nou echt vreselijk hadden misdragen, maar dat was echt niet aan de orde. We betalen 900 euro voor een week verblijf. Een flink bedrag. En voor dat bedrag verwacht ik iets meer gastvrijheid. Ik heb me als gast niet welkom gevoeld en zal hier dan ook zeker nooit meer terugkomen. Jammer van een mooie accommodatie.

Nog mooier dan elke foto en keurig schoon!

Henk & Diana
21-9-2016

We hadden geen idee waar we terecht kwamen want de navigatie stuurde ons over paden en weggetjes en we kwamen hoger en verder in 'the middle of nowhere'... en dan ineens ben je er, door de poort en je waan je in Toscane zoals je het van de boeken kent, wat is het hier mooi! een keurig terrein, keurige, complete en schone accommodaties met een prachtig zwembad op het terrein. Als je in het zwembad lig zie je Toscane door en over de olijfbomen heen. Het is echt een fantastische plek en wij hebben er een fantastische week gehad! Zeer gastvrij en behulpzaam, kortom; tot volgend jaar!

Paradijsje in Toscane

Lilian
7-9-2016

Heerlijke rustige plek, met een schitterend uitzicht! Mooi, comfortabel en verzorgd. Stefano en Angela zijn werkelijk schatten, je voelt je zo welkom! Erg fijn zwembad met luxe ligbedden, paradijsje op aarde.

We doen ons best iets te vinden dat niet goed is, maar.......niets! Zelfs de prijs is zeer schappelijk!

Geweldig! We gaan daar nu voor de 4e keer heen!

Margriet Kalksma-van Peursem
2-5-2016

Er zijn drie huizen. Wij hebben drie maal één huis gehuurd, maar vorig jaar hebben we alle huizen gehuurd en waren daar met onze kinderen en kleinkinderen. De huizen zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien met een prachtig uitzicht en een fijn terras. Je hoort soms in de verte een klok luiden of een hond blaffen en vogels fluiten, maar verder is het heel stil en rustig. De bedden zijn prima en alles in de keuken is ruim aanwezig. De foto's, die getoond worden van deze huizen, zijn zoals het daar echt is. Voor kinderen is het daar ook heerlijk. Veel speelruimte en speeltoestellen en een heerlijk zwembad. Een auto heb je wel nodig om naar een supermarkt te gaan of de mooie steden in Toscane te bezoeken. De eigenaar en zijn vrouw zijn zeer vriendelijk en staan klaar, als je ze nodig hebt. Zij wonen op hetzelfde terrein en dat is zeer gemakkelijk. De eigenaresse spreekt Duits. Als je jezelf wilt verwennen met een heerlijke vakantie, ga dan naar deze verrukkelijke accommodatie!

Fantastische plek!

I.Horst
15-6-2015

Belvedere Pozzuolo in Larciano in Italie is een echte aanrader. De huisjes zijn compleet en riant ingericht en ze zijn heel erg schoon. Het uitzicht over het Toscaanse landschap en de omliggende dorpjes is geweldig. Angela en Stefano, het beheerdersechtpaar, doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De terrassen van de huisjes zijn groot en schaduwrijk en er zijn wat speeldingetjes voor kinderen (glijbaan, schommel, speelhuisje, wip).

Het zwembad wordt met zout gereinigd en dagelijks schoongemaakt. Bij het zwembad zijn heerlijke ligstoelen en parasols.

De dichtstbijzijnde supermarkt is een kwartier rijden; iets verder weg zijn stadjes met meer winkels (bijvoorbeeld Pistoya). Alle grote attracties (Florence, Pisa, Siena, Chianti) zijn goed te bereiken.

heeeerlijk....

harrielle
10-8-2014

we zijn hier in juni 2014 geweest met ons 8 maanden oude dochtertje. we hebben een super relaxte vakantie gehad en genoten van het heerlijke zwembad en het geweldige uitzicht vanuit het terras. de gastvrouw, gastheer en de oma zijn zeer vriendelijke mensen. we gaan hier zeker nog een keer terug. veel bezienswaardigheden zijn op 30 tot 90 minuten afstand. enkele grote supermarkten in de buurt. echt top

Super !!!!!!!!!!!!!!

Bracke
27-7-2014

Belvedère Pozzuolo is absoluut top. Je vertoeft er in een rustige omgeving met zicht op het Toscaanse landschap. Dichtbij steden zoals Pisa, Firenze, Lucca, ...... Supermarkt en restaurantjes in de buurt. De gastvrouw en gastheer zijn buitengewoon vriendelijk en respecteren de privacy van de vakantieganger. Het verblijf is in perfecte staat, propere kamers, bed- en badlinnen. Zeer kindvriendelijk, zwembad, ruimte voor de kinderen om te spelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Belvedere Pozzuolo in Larciano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Belvedere Pozzuolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.