Appartement Residence Casa Italia

AppartementWeer vandaag25°14°
Appartement Residence Casa Italia
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Casa Italia voor je op een rij gezet:

11 reviews over Appartement Residence Casa Italia in het Nederlands

Genieten met een grandioos uitzicht

WIllie, 30-8-2013

Wij hebben hier 2 fantastische weken gehad. Een mooi complex, en vanuit het mooie zwembad heb je een prachtig uitzicht op het Arno dal.

Een restaurant ligt op nog geen 200 meter, en is een echt Italiaans, kleine boodschappen winkel op 900 meter en supermarkt op 6 km. Van hieruit ligt men centraal om naar alle bekende punten te gaan in Toscane. De mensen zijn zeer behulpzaam, receptie is alleen s' morgens bezet, maar toch altijd iemand te bereiken als er iets is. De inrichting is goed er zit alles in wat er in moet zitten, satelliet tv, linnen goed wordt een maal per week vervangen. Zeker een aanrader voor iedereen die van rust, cultuur en lekker eten houdt.

Appartementen slecht, ligging is perfect.

A. van der Zee, 9-9-2011

De omgeving is geweldig, ligging van de accommodatie is prima!!! De appartementen zijn zeer sober ingericht en erg klein. Onze kinderen hebben twee weken op een uitschuifbaar bed geslapen, en dit was verre van comfortabel!!

Een echte Italiaanse vakantie

Anne, 4-8-2010

Erg mooi complex, gelegen op een heuvel (een klimtocht met scherpe bochten naar boven). Verschillende appartementen, met een terras. Inrichting van de app. is wat ouder, maar prima. Gezamenlijke tuin, met een zwembad. Geweldig uitzicht op het dal, en de druiven- en olijvengaard. Vanwege de hoogte is het wel enigzins klammig in de appartementen. Personeel is zeer vriendelijk, en lost problemen meteen op. Iedere zaterdag pizza-avond; door de eigenaar gebakken pizza's, erg handig als je net aankomt, en lekker! Op steenworp afstand een restaurantje, ook erg lekkere pizza's (ook afhalen). De casa maakt eigen wijn, je krijgt een fles bij aankomst. Ideale uitvalsbasis om de omgeving te bekijken (bv. Florence en Pisa). In Empoli zit een treinstation, waar je handig én zeer goedkoop met de trein naar grote steden kunt reizen. Pas op met stakingen, veel treinen rijden dan niet. Al met al een echte aanrader voor een rustige vakantie met een prachtig uitzicht!

Nooit meer

Fa. Herberighs, 12-5-2010

Gelet op goede reviews 11 dagen meivakantie geboekt type appartement 200 (5pers.). Vanuit dit appartement geen contact met buiten want ramen op 2 mtr. hoogte en voor deur stond mega-palm die alle uitzicht weg nam. Na de winter waren we de eerste bewoners: ijskoud binnen en verwarming deed het niet (na 5 dagen kou pas), lampen kapot, douchedeur op teen gevallen, deurtje vriesvak in koelkast ontbrak, koffiezetapparaat kapot, 2 kleine pitjes fornus werkten (rest kapot), schimmel (met haren) op muren slaap-woon- en badkamer. Verzoeken bij receptie worden wel opgevolgd, doch de oplossingen zijn slecht en zeer provisorisch. Toren de verwarming eenmaal draaide kregen we hem niet uit en dat slaapt niet echt goed. Geprobeerd een objectieve mening te geven ondanks het dramatisch slechte weer tijdens de vakantie. Maar daar kan natuurlijk niemand iets aan doen. Positief: goed vertrekpunt om Toscane te bezichtigen en een geweldig restautant op 50 mtr. afstand.

Echt genieten !

Sabrina , 23-2-2010

Wij zaten hier begin september in het mooiste appartement van dit kleinschalige complex: appartement met panoramic view. Fantastisch ! Vanaf ons terras uitzicht over het hele dal. Geweldig ! In die week was er alleen nog een ander appartement bezet, dus we hadden het gevoel of we alleen in Casa Italia zaten, wat een luxe. Zwembadje erbij (zonder peuterbad), grote gezamenlijke tuin, olijf- en druifgaarde er omheen, prima service, elke ochtend verse broodjes. Weinig op aan te merken... 1 kleine opmerking dan: voor de grote supermarkt moet je de berg af (ong. 7 km). Maar is dat erg ?

Ideaal voor rustzoekers en levensgenieters.

Genieten!

Brendakap, 7-12-2009

Wij hebben hier in het najaar van 2009 2 weken vertoefd met onze dochter van 7 maanden. Heel rustig op een berg met heerlijke tuin en fantastisch uitzicht! Elk appartement heeft wel iets bijzonders qua ligging. Zwembad loopt langzaam af en is buiten het seizoen wel koud. Pingpongtafel staat op parkeerplaats. Nadeel is dat je altijd een stukje moet rijden om ergens te komen, maar de grote toeristische trekpleisters (Florence, Pisa, Lucca, het strand) en het vliegveld zijn binnen 1 tot 1,5 uur te bereiken. Vinci met z'n olijfgaardenlandschap is heel dichtbij. Receptie is vriendelijk en spreekt goed Engels, maar je moet wel alles zelf vragen (tuinstoelen, parasol, magnetron, kinderstoel etc.). Daarna kan het grote genieten beginnen.

Topper!

Jan en Rebekka, 2-8-2009

Wij hebben hier een fantastische week gehad! Een mooi complex met uitzicht op het dal. Appartementen zijn prima ingericht. Je geeft je bestelling voor broodjes een dag van te voren door en die kun je volgende ochtend voor het ontbijt ophalen. Er zit op drie minuten loopafstand een fantastisch restaurantje (echt italiaans). Hier zijn we bijna elke dag gaan eten, want het eten is heerlijk en heel goedkoop! Ook een prima uitvalsbasis voor uitstapjes. Een echte aanrader!

Ideaal voor rustzoekers

H. van der Zee, 4-8-2007

Ideaal voor rustzoekers. Maar alle bezienswaardige steden op acceptabele reisafstand. Per auto of trein.

Mooi complex, netjes verzorgt

Derk, 3-9-2006

Mooi complex, netjes verzorgt.

Gelegen midden tussen de wijn en olijfvelden.

Geen kinderbad, geen winkel - allen lokale producten, geen ping pongtafel, geen pizzeria. Tennisbaan ligt stukje lopen van complex.

Winkeltje voor brood ca. 10 min lopen.

Wij zijn 27/8 tot 3/9 naar Residence Casa Italia geweest en het was echt geweldig!! Een supermooie omgeving, heerlijk rustig en vanuit het mooie zwembad heb je een geweldig uitzicht over het dal.. Vriendelijke medewerkers en er wordt tweemaal per week een gezamelijke maaltijd georganiseerd, waar je aan mee kunt doen, maar is zeker de moeite waard. Kortom, zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Casa Italia in Lamporecchio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Casa Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Casa Italia scoort een 8.25 uit 10 op basis van 11 reviews.